لوگو صبا ویزا
فروشگاه های ال سی وایکیکی در استانبول

فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول؛ خرید پوشاک و اکسسوری

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه مهاجرت و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.


مشاوره رایگان

فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول از مراکز خرید معروف این شهر زیبا هستند که پوشاک و اکسسوری‌های یکی از معتبرترین و ارزان‌ترین برندهای پوشاک ترکیه را عرضه می‌کنند. گردشگران ترکیه حتما از این فروشگاه‌ها بازدید می‌کنند و با توجه به کیفیت و قیمت مناسب آن حتما با دست پر از آن‌ها خارج می‌شوند. کیفیت خوب پارچه و طراحی، تنوع تولیدات و عرضه آن‌ها با قیمت بسیار مناسب را می‌توان از عوامل موفقیت و فروش بالای فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول دانست.

با توجه به اینکه کشور ترکیه از محبوب‌ترین مناطق گردشگری است، چند زبانه بودن کارکنان فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول در هنگام استخدام از اهمیت ویژه برخوردار است. در این فروشگاه‌ها شما به راحتی می‌توانید از فروشندگانی مسلط به زبان‌های فارسی، انگلیسی، آلمانی، عربی و غیره راهنمایی بخواهید. معمولا همه ایرانی‌ها در سفر به استانبول حتما از این فروشگاه‌ها خرید خواهند کرد. در بعضی از شعب فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول، بخشی از فروشگاه مختص اوت لت است که در آن پوشاک با قیمت پایین‌تر و حتی کمتر از ده لیر به فروش می‌رسد.

فهرست عناوین

تاریخچه برند ال سی وایکیکی

اگر بخواهیم تاریخچه و قدمت پوشاک فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول را بدانیم، باید به تاریخچه برند ال سی وایکیکی LC Waikiki رجوع کنیم. این برند در سال ۱۹۸۸ در کشور فرانسه توسط جورج آموئال و شریک وی تاسیس شد. نام این برند از ابتدای کلمات Les Copains گرفته شده که در زبان فرانسوی به معنای دوستی بوده و پس از آن، وایکیکی نام جزیره‎‌ای در هاوایی است به آن اضافه شد. سال‌ها بعد سرمایه‌دار ترک در سال ۱۹۹۷ این برند را خریداری و 21 فروشگاه را در ترکیه افتتاح کرد.

تاریخچه برند ال سی وایکیکی

آغاز تحول در ال سی وایکیکی

به تدریج توسعه این برند آغاز شد تا اینکه سال 2000 خط تولید ویژه نوجوانان راه اندازی شد که تحولی در این برند ایجاد کرد؛ زیرا نوجوانان طرفداران اصلی مد و لباس بودند. در سال 2009 این شرکت سرمایه‌گذاری خارجی را آغاز کرده و فروشگاه‌های خود را در کشورهای دیگر مانند رومانی، روسیه، آذربایجان و غیره افتتاح کرد تا به امروز که این برند مشهور فروشگاه‌های بسیار زیادی در سراسر جهان دارد.

این برند در سال 2011 میلادی به عنوان رهبر پوشاک فست فشن در کشور ترکیه انتخاب شد و در سال 2013 عنوان تحسین برانگیزترین برند در عرصه پوشاک را به خود اختصاص داد. در ادامه روند افتتاح فروشگاه‌ها، در سال 2014 صدمین فروشگاه بین‌المللی ال سی وایکیکی در بوسنی شروع به کار کرد. در سال 2016 ال سی وایکیکی محصولی جدیدی در قالب دسته‌ بندی متفاوت ارائه داد و محصولات پارچه‌ای خانگی مانند انواع رومیزی را به سبد محصولات خود اضافه کرد.

در حال حاضر برند ال سی وایکیکی از برندهای معتبر و شناخته شده در سراسر جهان است و توسعه آن هرگز متوقف نشده است. چشم انداز این شرکت برای آینده این است که تا سال ۲۰۲۳ به یکی از بزرگ‌ترین خرده فروشی‌های قاره اروپا در صنعت مد و پوشاک تبدیل شود.

شعار برند ال سی وایکیکی

هر برندی با یک شعار مشخص فلسفه و روند کاری خود را به مخاطب و طرفداران خود نشان می‌دهد. شعار برند پوشاک ال سی وایکیکی این است که “همه لایق خوش‌پوشی هستند”. همین شعار فلسفه و پایه مدل ذهنی طراحان و مدیران این برند است. ال سی وایکیکی پوشاک مطابق مد روز تولید می‌کند که پاسخگوی سلیقه و نیاز اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان امروزی است. کیفیت بالای پارچه و مواد تولیدی و طراحی‌های خلاقانه در محصولات این برند به طور برجسته به چشم می‌خورند و در عین حال، هنوز با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان عرضه می‌شود.

معرفی فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول

شرکت پوشاک ال سی وایکیکی به سرعت فروشگاه‌های خود را یکی پس از دیگری در ترکیه و سپس در کشورهای مختلف جهان افتتاح کرد. در حال حاضر ال سی وایکیکی شعب و نمایندگی‌های بسیاری در سراسر جهان دارد اما دفتر مرکزی این برند در شهر استانبول قرار دارد. به همین دلیل فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول به تعداد زیاد به چشم می‌خود و بیش از صد شعبه در این شهر وجود دارد.
فروشگاه های ال سی وایکیکی در استانبول طیف گسترده‌ای از پوشاک و اکسسوری‌های مختلف را برای خانم‌ها و آقایان عرضه می‌کند. این فروشگاه‌ها پوشاک تمام رده‌های سنی از کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال را پوشش می‌دهد. انواع لباس‌های جین، لباس مجلسی، انواع لباس زنانه، مردانه و کودک، لوازم آرایشی و بهداشتی برخی لوازم منزل تولیدی با برند ال سی وایکیکی در این فروشگاه‌ها فروخته می‌شود.

معرفی فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول

فروشگاه های ال سی وایکیکی در استانبول با توجه به تنوع محصولات در صنعت مد و پوشاک و همچنین قیمت مناسب برای همه قشرهای جامعه توانسته است با مراکز خرید برندهای بزرگ و معروف در سراسر جهان به رقابت بپردازد و موفقیت‌ها بزرگی در این زمینه کسب کند.

محصولات فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول

 فروشگاه های ال سی وایکیکی در استانبول مجموعه‌ای جامع و متنوع در زمینه پوشاک زنانه و اکسسوری آن‌ها، پوشاک و اکسسوری مردانه و همچنین پوشاک کودک و نوجوان در اختیار طرفداران این برند قرار داده است. محبوبیت برند ال سی وایکیکی به این دلیل است که تنوع مدل‌ پوشاک و سبک‌های آن همه نوع طیف و سلیقه‌ای را راضی می‌کند. همچنین ارائه پوشاک فصلی بویژه ست‌های آن، لباس‌های راحتی، سبک‌های خیابانی و حتی لباس‌های فرم ورسمی در یک مجموعه باعث شده که افراد بتوانند هر آن‌چه را که نیاز دارند را در این فروشگاه پیدا کنند. اگرچه مشتریان اصلی این فروشگاه‌ها جوانان هستند، اما طراحی محصولات این برند به گونه‌ای است که افراد میان سال و مسن هم می‌توانند با انتخاب این برند، شیک پوشی و جذابیت را تجربه کنند.

محصولات فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول

این فروشگاه‌ها با سابقه طولانی در فروش، توانسته‌اند‌ نیاز و سبک پوشش خریداران را به خوبی شناسایی کند و با طراحی و تولید محصولات جدید و به روز، بازار پوشاک را در دست خود بگیرد. محصولات فصلی فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول از پرفروش‌ها هستند که طراحی و تولید آن‌ها بر اساس نیاز هر فصل انجام می‌شود. محبوب‎ترین پوشاک در تابستان شامل شلوارک، دامن و پیراهن و در زمستان شامل ژاکت، کاپشن و انواع بافت می‌شود.

محصولات ابتکاری

ال سی وایکیکی هر جا که لازم بوده ابتکار به خرج داده و نیاز مشتریان را برطرف کرده است. به عنوان مثال در سال‌های اخیر، خط تولید ویژه‌ای به مادران باردار اختصاص یافته است و این ابتکار توانست در بازار فروش پوشاک مادران باردار تحولی بزرگ ایجاد کند. زیرا پوشیدن پیراهن‌های متنوع مجلسی و اسپورت، شلوار جین و حتی سرهمی‌ها دیگر برای خانم‌های باردار دشواری نبود. فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول با ارائه محصولات متنوع بارداری، توانستند محبوبیت زیادی بین مشتریان خود به دست آورند.

پس از خانم‌های باردار نوبت به نوزادان و کودکان رسید تا بتوانند در فروشگاه‌های ال سی وایکیکی بخشی از لباس‌های زیبا و دوست داشتنی را از آن خود کنند. این برند انواع لباس‌های نوزادی پسرانه و دخترانه و همچنین پالتو و لباس شنا و کفش کودکانه را در رنگ‌ها و طرح‌های متفات و جذاب تولید و در فروشگاه‌های خود عرضه کرد.

محصولات ابتکاری

 این برند با خوش فکری و خلاقیت در سال 2000 خط تولیدی مختص نوجوانان راه اندازی کرد و با ارائه انواع طرح‌ها و محصولات خاص و منحصربه فرد، نوجوانان مشتاق مد و زیبایی را به فروشگاه‌های خود کشاند. ال سی وایکیکی در عین زیبایی و الگوهای به روز دنیای مد و لباس، سادگی و شادابی نوجوانان را در طرح‌های خود لحاظ کرد و از این رو شهرت و محبوبیت بیشتری به دست آورد و در نهایت این تلاش‌ها در سال 2017 دیده و تحسین شد و عنوان برند محبوب کودکان و نوجوانان به این برند تعلق گرفت.

تعداد فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول و جهان

بنا بر آمار، این برند تا سال ۲۰۱۹ میلادی ۴۶۹ فروشگاه در ۷۵ شهر ترکیه داشته که پس از این تاریخ به تعداد فروشگاه‌های آن افزوده شده است. تنها فروشگاه های ال سی وایکیکی در استانبول به بیش از صد فروشگاه می‌رسد. سایت رسمی برند ال سی وایکیکی ترکیه اعلام کرده است که این برند در ۴۶ کشور دنیا نمایندگی فروش دارد که تعداد آن‎‌ها بیش از1000 شعبه است.

 Gökhan Denizhan مدیر ارشد فروشگاه های ال سی وایکیکی در ترکیه اعلام کرده است که هدف شرکت افزایش فروشگاه‌ها در اروپا تا سال ۲۰۲۳ میلادی است. به طوری که شعب اروپایی فروشگاه‌های ال سی وایکیکی به 1500 برسد و از نظر پراکندگی رتبه اول را بدست آورد. لازم به ذکر است که بیش از ۴۳۰۰۰ هزار نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.

سایت فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول

به منظور دسترسی راحت و اطلاع از مدل‌ها و طرح‌های جدید و همچنین قیمت پوشاک فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول، سایت‌های فروش نیز راه‌اندازی شد. قیمت پوشاک در سایت اصلی به خریداران اعلام می‌شود و در عمل با قیمت فروشگاه‌های سطح شهر و دیگر نمایندگی‌ها در سایر شهرهای ترکیه برابر است. حتی گاهی تخفیف‌های ویژه در سایت‌های فروش اعمال می‌شود و لذا خرید آنلاین از سایت گاهی ارزان‌تر از فروشگاه‌ها تمام می‌شود. فروشگاه آنلاین ال سی وایکیکی سایت‌های مجزا برای کشورها و زبان‌های مختلف مانند ترکی، روسی، انگلیسی، عربی و آلمانی ایجاد کرده است.

سایت فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول

قیمت اجناس در فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول

برند ال سی وایکیکی قیمت‌های خوب و مناسبی را برای محصولات خود در نظر گرفته است که در مقایسه با برندهای دیگر با همین کیفیت، ارزان محسوب می‌شود. کیفیت قابل قبول طراحی، جنس با کیفیت پارچه و مواد مصرفی مناسب در محصولات این برند رعایت می‏شود و قیمت‌گذاری بسیار مناسب و ارزنده باعث می‌شود تمام آنچه که مشتری می‌خواهد در فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول یک جا داشته باشد.

در برخی از شعبه‌های فروش ال سی وایکیکی، بخش اوت لت وجود دارد که در آن پوشاک با تخفیف عرضه می‌شود. گاهی نیز در سایت‌های فروش این برند تخفیف‌های خوبی گذاشته می‌شود که مشتریان را هر چه بیشتر به خرید از این برند وادار می‌کند. اما آنچه که مشاهده شده قیمت محصولات این برند در کشورهای دیگر از جمله ایران، حدود دو یا سه برابر قیمت واقعی به فروش می‌رسد.

شعب فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول

فروشگاه‌ های ال سی وایکیکی در استانبول را می‌توان در همه مراکز خرید این شهر پیدا کرد. در سایت رسمی ال سی وایکیکی این امکان وجود دارد تا با انتخاب شهر، مراکز فروش روی نقشه نمایش داده شود و با انتخاب هر فروشگاه، اطلاعات آن‌ از جمله آدرس و شماره تماس ارائه می‌شود. ساعت کاری اغلب فروشگاه‌های پوشاک این برند در استانبول از 8 صبح تا 10 شب است. در اینجا برخی از مراکز معرفی شده است.

شعب فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول

  • شعبه آلمداغ در عمرانیه استانبول ، آلمداغ، آتاتورک؛
  • شعبه مرکز خرید آخیش در منطقه کاحادحانه؛
  • شعبه میدان عمرانیه واقع در عمرانیه، فاتیح سلطان محمد؛
  • شعبه پالادیوم در آتاشهیر استانبول، بارباروس؛
  • شعبه هالاسکارقاضی واقع در شیشلی، 19 ماییس، هالاسکار قاضی؛
  • شعبه بشیکتاش به آدرس استانبول، بشیکتاش، سینان پاشا؛
  • شعبه عثمان آقا واقع در منطقه کدی کوی، عثمان آقا؛
  • شعبه اسکودار واقع در محله معمار سینان؛
  • شعبه هالیت آقا در کدی کوی، محله عثمان آقا؛
  • شعبه کوزی در منطقه کدی کوی، مرکز خرید کوزی؛
  • شعبه شیرین اوی واقع در باحچه لر اوی، میدان حریت؛
  • شعبه اپتیموم در منطقه کدی کوی، مرکز خرید اپتیموم؛

سخن پایانی

فروشگاه‌های ال سی وایکیکی در استانبول از گسترده‌ترین فروشگاه‌های این شهر هستند که در همه مناطق و همه مراکز خرید به چشم می‌خورند. این فروشگاه‌ها انواع پوشاک زنانه، مردانه، کودک و نوجوان را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. علاوه بر آن می‌توانید بخشی از لوازم پارچه‌ای خانه که تولید همین برند است و نیز لوازم آرایشی و بهداشتی را در این فروشگاه‌ها به راحتی پیدا ‌کنید. این فروشگاه‌ها تمام نیاز‌های یک خانواده در رده‌های سنی مختلف را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و جذاب ارائه می‌دهند.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 5 میانگین: 4]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید