لوگو صبا ویزا

روش های مناسب مهاجرت افراد دیپلم (راه‌ها مهاجرت با مدرک دیپلم)

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه روش های مناسب مهاجرت افراد دیپلم و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.

  مشاوره رایگان

با سخت شدن شرایط زندگی در یک کشور، بسیاری از مردم نسبت به مهاجرت و ادامه زندگی خود در سایر کشور‌ها اقدام می‌کنند. خیلی از افراد برای انجام این کار از مدرک دانشگاهی خود کمک می‌گیرند یا سعی می‌کنند تا در شرکت‌های خارجی استخدام شوند تا بتوانند اقامت کشور مورد نظر خود را اخذ کنند. به همین خاطر افرادی که تحصیلات دانشگاهی‌ ندارند بر این باورند که نمی‌توانند برای ادامه زندگی خود به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. بهتر است که در همین جا این تفکر اشتباه را کنار بگذارید و برای انجام مراحل مهاجرت خود حتی بدون داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی، آماده شوید. در این مطلب شما را با روش های مناسب مهاجرت افراد دیپلم آشنا می‌کنیم تا اگر جزو این افراد هستید، بتوانید به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنید.

فهرست عناوین

مهاجرت برای ادامه تحصیل

بسیاری از افراد بر این باورند که با مدرک دیپلم خود نمی‌توانند درکشورهای خارجی ادامه تحصیل دهند. اما شما می‌توانید برای ادامه تحصیل خود در دانشگاه‌های اروپایی اقدام کنید و مدرک دانشگاهی خود را از یک کشور و دانشگاه معتبر دریافت کنید. مهاجرت از راه‌ تحصیلی یا دانشجویی یکی از بهترین‌ راه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید.

 موفقیت در این راه بیش از هر چیز دیگری به تلاش و پشتکار خود شما بستگی دارد. اگر شما معدل بالایی در مدرک دیپلم خود دارید یا مهارت خاصی را بلد هستید، به پایان رساندن این مسیر برای شما بسیار ساده خواهد بود. بسیاری از دانشگاه‌های معتبر برای دانشجویان با استعداد و سخت کوش، وام‌های مالی مناسبی را در نظر می‌گیرند. استفاده از این امکانات این فرصت را به شما می‌دهد تا دغدغه مالی کمتری برای ادامه تحصیل خود داشته باشید.

مهاجرت تحصیلی یکی از روش های مناسب مهاجرت افراد دیپلم است که با اندکی تلاش می‌توانند این کار را انجام دهند. در این بخش از مطلب شما را با شرایط ادامه تاحصیل با مدرک دیپلم آشنا می‌کنیم و چند کشور مناسب برای مهاجرت دانشجویی را برای شما معرفی می‌کنیم.

شرایط تحصیل در خارج از کشور با مدرک دیپلم

قبل از اینکه درباره شرایط پذیرش با مدرک دیپلم صحبت کنیم، باید بدانید که اصل مدرک شما در انجام مراحل مهاجرت شما چه معنایی دارد. مدرکی که در پایان 12 سال تحصیل یعنی سال آخر دبیرستان دریافت می‌کنید، دیپلم است. نکته مهم اینجاست که مدرک تحصیلی شما فقط باید پس از گذراندن 12 سال تحصیل کامل صادر شده باشد. مدرک دیپلمی که در پایان سال سوم دریافت می‌شود در بسیاری از کشورهای دنیا هیچ اعتباری ندارد و هیچ دانشگاهی با این مدرک تحصیلی به شما پذیرش نخواهد داد.

اگر شما این مدرک را دارید باید سال آخر دبیرستان یا پیش دانشگاهی را دوباره بگذرانید تا بتوانید مدرک تحصیلی خود را کامل کنید. بسیاری از کشورهای انگلیسی زبان این امکان را به شما می‌دهند تا سال آخر تحصیلات خود را در مدارس همان کشور بگذرانید و سپس وارد دانشگاه شوید.

مهاجرت با دیپلم

سن مناسب برای تحصیل در خارج از کشور با مدرک دیپلم

بسیاری از کشورها برای پذیرش دانشجوهای خارجی محدودیت سنی خاصی دارند. بهتر است مراحل انجام مهاجرت خود را بلافاصله پس از دریافت مدرک دیپلم آغاز کنید. بیشتر کشورها سنی که برای دانشجوهای دیپلم در نظر می‌گیرند کمتر از 21 سال است. انگلیس، آمریکا و کانادا جزو کشورهایی هستند که این محدودیت را برای پذیرش دانشجو قرار داده‌اند. در برخی از کشورها به کارهایی که پس از مدرک دیپلم انجام شده است توجه ویژه‌ای دارند. برای مثال در کشور ایران پس از دیپلم بسیاری از آقایان به سربازی می‌روند.

اگر پس از دریافت مدرک خود کار دیگری انجام داده‌اید و مهارت خاصی را بلد هستید. مدارک مورد نیاز برای ارائه به آفیسر سفارت کشور مورد نظر را به همراه داشته باشید. توصیه ما به شما این است که بازه زمانی بین اخذ مدرک دیپلم و انجام کارهای مهاجرت تحصیلی خود را هر چقدر که می‌توانید کوتاه کنید.

تحصیل در اروپا با مدرک دیپلم

مدرک دیپلمی که در دست دارید، باید در کشوری که می‌خواید به آن مهاجرت کنید شناخته شده باشد. مدرک دیپلم تعریف مشخصی در اتحادیه اروپا ندارد و فقط همان طور که گفته شد باید 12 سال دوره تحصیلات متقاضی کامل شده باشد. برای گرفتن پذیرش در هر کشوری باید شرایط مربوط به آن کشور را بررسی کنید و مدارک خود را نسبت به قوانین آن کشور تنظیم کنید. تحصیل در کشورهای اروپایی از روش های مناسب مهاجرت افراد دیپلم است.

تحصیل در ایتالیا با مدرک دیپلم

تحصیل در ایتالیا با مدرک دیپلم ایرانی یک فرصت بسیار خوب برای ادامه تحصیل و کسب تجربه زندگی در خارج از کشور است. ایتالیا یکی از مقاصد محبوب برای تحصیل بین‌المللی است و دانشگاه‌های بسیار خوبی در این کشور وجود دارد. شما می‌توانید برای تحصیل در مقطع کارشناسی یا فوق‌دیپلم در ایتالیا اقدام کنید. پذیرش در دانشگاه‌های ایتالیا بر اساس نمرات دیپلم است و شما می‌توانید با مدرک دیپلم نیز در آزمون ورودی دانشگاه‌ها شرکت کرده و پذیرش بگیرید. البته لازم است زبان ایتالیایی را نیز تا حدی یاد گرفته باشید.

زندگی و تحصیل در ایتالیا می‌تواند تجربه‌ای بسیار جذاب و غنی‌کننده باشد. شما فرهنگ و زبان جدیدی را تجربه خواهید کرد و دوستان جدیدی از سراسر دنیا پیدا خواهید کرد. البته هزینه زندگی در ایتالیا نسبتاً بالاست و باید هزینه‌های خود را برآورد و تأمین کنید. اما با تحصیل در ایتالیا می‌توانید مدرک بین‌المللی ارزشمندی کسب کرده و آینده شغلی بهتری داشته باشید.

تحصیل در هلند با مدرک دیپلم

تحصیل در هلند برای دانش‌آموزان دیپلمه ایرانی یک فرصت عالی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور است. هلند دارای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بسیار معتبری است که شهرت جهانی دارند. شما می‌توانید با مدرک دیپلم خود در مقطع کاردانی یا کارشناسی دانشگاه‌های هلند ادامه تحصیل دهید. البته برای پذیرش نیاز است شرایط خاصی از جمله معدل و دروس دیپلم، آشنایی به زبان انگلیسی و آزمون‌های زبان را داشته باشید.

مزیت اصلی تحصیل در هلند با دیپلم، کیفیت بالای آموزش و امکانات عالی دانشگاه‌ها است. همچنین مدرک بین‌المللی از دانشگاه‌های معتبر هلند می‌تواند به شما در یافتن شغل در آینده کمک شایانی کند. علاوه بر این، تجربه زندگی در فرهنگ و کشوری متفاوت نیز بسیار ارزشمند خواهد بود. البته هزینه‌های تحصیل و مخارج زندگی در هلند نسبتاً بالاست که باید آن را مدّ نظر داشته باشید. در مجموع، تحصیل در هلند می‌تواند گزینه‌ای عالی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور باشد.

تحصیل با مدرک دیپلم در کشور انگلستان

کشور انگلستان یکی از کشورهایی است که بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل و مهاجرت انتخاب می‌کنند. این کشور شرایط ویژه‌ای را برای دانش آموزانی که مدرک خود را به صورت 11 ساله دریافت کرده‌اند قرار داده است. برای ورود به دوره کارشناسی با مدرک 11 ساله در کشور انگلستان ابتدا باید در دوره Foundation ثبت نام کنید. پس از گذراندن این دوره می‌توانید تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ادامه دهید، البته باید توجه داشته باشید که شرکت در این دوره تنها برای افرادی که کمتر از 21 سال سن دارند امکان پذیر است.

دانش آموزانی که می‌خواهند در رشته‌های پزشکی در کشور انگلستان تحصیل کنند، باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارند. اگر این دانش آموزان مدرک خود را 12 ساله هم گرفته باشند، وارد دوره A-Level می‌شوند و پس از گذراندن این دوره باید در آزمون UKcat شرکت کنند. در صورت موفقیت دانش آموزان در این آزمون درب ورود دانشگاه برای آن‌ها باز خواهد شد. همچنین دانش آموزان می‌توانند که کل دوره دبیرستان را در کشور انگلستان بگذرانند و سپس وارد دانشگاه شوند. البته که انجام این کار با هزینه‌های بسیاری همراه خواهد بود.

تحصیل با مدرک دیپلم در کشور اتریش

تحصیل در کشور اتریش برای افراد دیپلمه با اندکی چالش همراه است. برای شروع کار باید ابتدا در یکی از دانشگاه‌های سراسری ایران قبول شوید. پس از قبولی باید مدرک اشتغال به تحصیل و گواهی عدم ممانعت از تحصیل را از دانشگاه داخل ایران دریافت کنید و به دانشگاه‌های اتریشی ارائه دهید. دانشگاه پس از بررسی مدارک شما مجوز تحصیل و مهاجرت را برای شما ارسال خواهد کرد. اگر شما مدرک دیپلم دارید و سنتان هم بیشتر از 21 سال است، شانس شما برای پذیرش در دانشگاه‌های اتریش بسیار کم خواهد بود. به همین خاطر ممکن است انتخاب اتریش برای ادامه تحصیل جزو روش های مناسب مهاجرت افراد دیپلم نباشد.

تحصیل با مدرک دیپلم در کشور آلمان

برای ادامه تحصیل در آلمان ابتدا باید آخرین مدرک تحصیلی شما مورد تایید این کشور قرار بگیرد. دانش آموزان برای ورود به دوره کارشناسی باید صلاحیت ورودی به آموزش عالی یا HZB داشته باشند. در آینده ورود به دانشگاه‌ها آلمان تنها با ارائه گواهی پایان تحصیلات و یا نتیجه امتحان ورودی دانشگاه‌ها امکان پذیر خواهد بود.

اطلاعات لازم برای گرفتن پذیرش در دانشگاه‌های آلمان در پایگاهی به نام DAAD قرار گرفته است. دانشجویانی که در خارج از اروپا تحصیل کرده‌اند باید در آزمون ورودی دانشگاه‌های آلمان شرکت کنند البته اگر جزو دانشجویان برتر باشند نیازی شرکت کردن در امتحان ورودی نخواهد بود.

دانشجویان ایرانی که قصد دارند در رشته‌های پزشکی در کشور آلمان ادامه تحصیل دهند، می‌توانند از دو روش مختلف اقدام کنند. راه اول این است که در رشته پزشکی یکی از دانشگاه‌های کشور قبول شوند و برای ادامه تحصیل به کشور آلمان انتقالی بگیرند. برای پیمودن راه دوم باید در یکی از کالج‌های این کشور ثبت نام کنند و پس از گذراندن یک سال تحصیل در کالج در آزمون پایانی نمره قبولی بگیرند. پس از انجام این مراحل دانشجو می‌تواند برای تحصیل در دانشگاه‌های علوم پزشکی آلمان اقدام کند.

روش های مناسب مهاجرت افراد دیپلم

تحصیل با مدرک دیپلم در کشور فرانسه

برای ادامه تحصیل در کشور فرانسه باید مدرک دیپلم خود را ارائه کنید. مدرک دیپلم شما حتما باید به صورت 12 ساله باشد. برای ورود به دانشگاه‌های فرانسوی نیاز به مدرک زبان فرانسوی دارد. اگر افراد دیپلمه مدرک زبان نداشته باشند می‌توانند ابتدا وارد کالج زبان شوند و پس از گرفتن مدرک زبان به دانشگاه راه پیدا کنند.

تحصیل با مدرک دیپلم در کشور آمریکا

برای دامه تحصیل در کشور آمریکا تقریبا با مسیر سختی رو به رو خواهید بود. دونالد ترامپ پس از اینکه به مقام ریاست جمهوری آمریکا دست پیدا کرد، قانون بن سه را برای ایران 7 کشور دیگر قرار داد. با اجرا شدن این قانون بسیاری از راه‌های مهاجرتی برای ایرانیان بسته شد. از این پس ورود ایراینیان تنها با ویزای دانشجویی یا در اختیار داشتن گرین کارت توسط یکی از اعضای خانواده امکان پذیر خواهد بود.

برای تحصیل در کشور آمریکا باید شرایط خاصی را دارا باشید. برخی از این شرایط عبارتند از:

  • معدل بالای 16
  • مدرک آیلتس با حداقل نمره 6
  • نمره قبولی در آزمون SAT

دانشجویانی که معدل کمتر از 16 دارند باید ابتدا در دوره کاردانی شرکت کنند. یکی از بزرگترین نکته‌ها برای ورود به کشور آمریکا داشتن پشتیبان مالی یا اسپانسر است. به همین خاطر که ورود به کشور آمریکا با هزینه‌های بالایی همراه خواهد بود. سختی تحصیلات و گرفتن ویزای آمریکا، انتخاب این کشور را از دسته روش های مناسب مهاجرت افراد دیپلم خارج می‌کند.

تحصیل با مدرک دیپلم در کشور کانادا

مدرک دیپلم ایران برای ورود به دانشگاه‌های کانادایی مورد قبول است اما ممکن است که برای ورود به برخی از رشته‌های گروه هنر، در آزمون‌های ورودی خاصی شرکت کرد. معدل برای پذیرفته شدن در دانشگاه‌های کانادایی بسیار اهمیت دارد، به همین خاطر ممکن است کسی که معدل دیپلمش کمتر از 15 باشد نتواند به دانشگاه مورد نظر خود وارد شود. درصورتی که مدرک لیسانس خود را از دانشگاه‌های کانادایی دریافت کنید، پس از یک سال کار کردن در کشور کانادا می‌تواند اقامت دائم این کشور را بگیرید. به همین خاطر تحصیل در کشور کانادا جزو روش های مناسب مهاجرت افراد دیپلم است.

تحصیل با مدرک دیپلم در کشور ترکیه

ورود به کشور ترکیه برای ایرانیان نیاز به ویزا ندارد و کم بودن مسافت و هزینه‌های زندگی این کشور را به یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های مهاجرت تبدیل کرده است. برای تحصیل در کشور ترکیه نیاز به گذراندن مراحل سختی ندارید و تنها با ارائه مدرک دیپلم و مدرک زبان تومر می‌توانید در این کشور تحصیل کنید. آزمون تومر همانند آزمون‌های انگلیسی تافل و آیلتس است و شما برای اثبات تسلط خود در زبان ترکی استانبولی باید در آن شرکت کنید. تحصیل و سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه جزو بهترین روش های مناسب مهاجرت افراد دیپلم است.

مهاجرت با دیپلم تجربی

مهاجرت با دیپلم تجربی برای ایرانیان ممکن است چالش‌برانگیز باشد اما امکان‌پذیر است. شما با دیپلم تجربی می‌توانید برای مهاجرت به کشورهایی مثل ترکیه، مالزی، چین و روسیه اقدام کنید. این کشورها شرایط ساده‌تری برای ویزای کار و مهاجرت دارند. البته باید حتماً زبان کشور مقصد را یاد بگیرید. همچنین مهارت‌های تخصصی کسب کنید تا شانس پیدا کردن شغل بیشتر شود.

همچنین می‌توانید با ثبت‌نام در دوره‌های فنی و حرفه‌ای کوتاه‌مدت، مهارت‌های لازم برای مشاغل مورد نیاز در خارج از کشور را کسب کنید. به عنوان مثال، دوره آشپزی، نجاری، برق، الکترونیک و غیره. با این مهارت‌ها شانس پذیرش ویزای کارتان در کشورهای اروپایی و حتی کانادا بیشتر می‌شود. در مجموع با برنامه‌ریزی دقیق و کسب مهارت‌های لازم، مهاجرت با دیپلم تجربی برای ایرانیان امکان‌پذیر است.

مهاجرت با دیپلم انسانی

ایرانیان می‌توانند با دیپلم انسانی خود برای تحصیل در مقطع کارشناسی در کشورهای خارجی اقدام کنند. پس از فارغ التحصیلی، می‌توانند برای اقامت دائم در آن کشورها اقدام نمایند. البته بسته به کشور مورد نظر، شرایط متفاوت است. به طور مثال در کشورهایی مانند کانادا و استرالیا، فارغ التحصیلان دانشگاه‌های آن کشورها می‌توانند برای اقامت دائم درخواست دهند.

راه دیگر این است که پس از اخذ دیپلم، سعی کنند مهارت خاصی را فرا بگیرند. به عنوان مثال یادگیری زبان انگلیسی در حد استانداردهای بین‌المللی می‌تواند بسیار مفید باشد. همچنین کسب مهارت‌های تخصصی نیز کمک‌کننده است. در این صورت شانس پذیرش برای مهاجرت با دیپلم انسانی افزایش می‌یابد.

مهاجرت با دیپلم ریاضی

مهاجرت با دیپلم ریاضی به شما کمک می‌کند تا بتوانید پذیرش خود را برای کارشناسی رشته‌های مختلف مهندسی بگیرید. بسیاری از کشورها نیازمند مهارت‌های تحصیلی و حرفه‌ای در سطح بالاتری هستند، اما همچنان فرصت‌هایی برای متقاضیان با مدارک پایین‌تر وجود دارد. شما می‌توانید با برنامه‌ریزی دقیق و کسب مهارت‌های مکمل، شانس خود را برای مهاجرت افزایش دهید.

به همین علت پیشنهاد می‌کنیم تحصیلات خود را در رشته مورد علاقه ادامه دهید. همچنین مهارت‌های زبان و کار با کامپیوتر را ارتقا دهید. داوطلبانه کار کردن نیز می‌تواند به شما کمک کند تا تجربه کاری کسب کنید. با پشتکار و امید، مهاجرت با دیپلم ریاضی برای شما امکان‌پذیر خواهد بود.

استخدام در خارج از کشور با مدرک دیپلم

استخدام در خارج از کشور با مدرک دیپلم بسیار دشوار است. اکثر کشورها نیاز به مدارک تحصیلی بالاتر از دیپلم برای مهاجرت نیروی کار دارند. البته استثناهایی هم وجود دارد. بعضی از کشورها مانند کانادا، استرالیا و نیوزیلند برنامه مهاجرت نیروی کار ماهر را بر اساس تجربه کاری و مهارت دارند که می‌توان با دیپلم و تجربه کافی متقاضی آن شد. همچنین در برخی مشاغل خاص مثل نجاری، برق‌کاری و … که نیاز به مهارت عملی دارند، می‌توان با دیپلم و تسلط کافی، شانس استخدام پیدا کرد. همچنین شما می‌توانید فرایند مهاجرت با مدرک امدادگری را دنبال کنید.

با این حال استخدام در خارج از کشور با دیپلم بسیار محدود است. توصیه می‌شود در صورت تمایل، حتما مدرک تحصیلی بالاتر یا مهارت ویژه خود را ارتقا دهید. همچنین می‌توانید با داشتن دیپلم در کشور مقصد تحصیل کرده و سپس برای استخدام اقدام نمایید. در هر صورت، صبور بودن و پشتکار در کنار تلاش فراوان، کلید موفقیت در استخدام خارج از کشور است.

مهاجرت افراد با دیپلم

بورسیه تحصیلی با مدرک دیپلم

دریافت بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی با داشتن مدرک دیپلم امکان‌پذیر است، اما دشواری‌های خاص خود را دارد. اکثر بورسیه‌های تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد و دکترا اعطا می‌شوند.  با این حال، برخی دانشگاه‌ها و موسسات خارجی بورسیه‌هایی برای مقطع کارشناسی نیز ارائه می‌دهند. البته معمولاً شرط معدل بالا (حداقل 18) در دیپلم را دارند. همچنین برخی از این بورسیه‌ها ممکن است صرفاً برای رشته‌های خاصی اعطا شوند.

بنابراین پیشنهاد می‌شود در صورت تمایل به دریافت بورسیه تحصیلی با مدرک دیپلم، از همان ابتدا برای کسب معدل بالا در دیپلم تلاش کرده و در کنار آن به آموزش زبان‌های خارجی مثل انگلیسی نیز بپردازید. همچنین داشتن سوابق پژوهشی و علمی معتبر و شرکت در مسابقات علمی بین‌المللی می‌تواند بسیار مؤثر باشد. با داشتن این شرایط، می‌توانید برای بورسیه‌های معتبر بین‌المللی اقدام کنید.

مهاجرت با مهارت‌های شغلی

تا این قسمت از مطلب با یکی از روش های مناسب مهاجرت برای افراد دیپلم آشنا شدید. اما این تنها روشی نیست که افراد دارای مدرک دیپلم می‌توانند از طریق آن مهاجرت کنند. بسیاری از افراد پس از دریافت مدرک خود وارد بازار کار شدند و مهارت‌های خاصی را کسب کرده‌اند. این افراد با استفاده از مهارت خاص خود می‌توانند نسبت به گرفتن ویزای کشورهای مختلف اقدام کنند.

 بسیاری از کشورها هستند که به افرادی برای انجام مشاغل خاص نیازمند هستند و مدرک تحصیلی برای آن‌ها اهمیت چندانی ندارد. حتی برخی از شرکت‌های کامپیوتری آمریکایی اعلام کرده‌اند که بیشتر به دنبال افراد با مهارت‌های خاص هستند تا اینکه فرد مورد نظر آن‌ها مدرک تحصیلی معتبری داشته باشد. در این بخش از مطلب شما را با نحوه گرفتن ویزای کاری آشنا می‌کنیم.

مراحل گرفتن ویزای کاری کشور‌های مختلف

کسانی که می‌خواهند از ویزای کاری برای مهاجرت خود استفاده کنند، باید ملاک‌های مختلفی را در نظر داشته باشند. برای مثال کشوری که می‌خواهند به آن مهاجرت کنند نباید نرخ بیکاری بالایی داشته باشد. هیچ موقع نمی‌توان گفت که کدام کشور برای مهاجرت کاری شما بهتر یا بدتر است. سخت یا آسان بودن مهاجرت به یک کشور به عوامل زیادی بستگی دارد. به همین خاطر افرادی که قصد مهاجرت کاری به یکی کشور خارجی را دارند، باید به سیاست‌های اقتصادی و مهاجرتی آن کشور آشنایی داشته باشد.

روش‌های گرفتن ویزای کاری

در هر کشور اخذ ویزای کاری روش مخصوص خود را دارد. البته این بیشتر کشورها از یک روش برای صدور ویزای کاری استفاده می‌کنند. برای مثال در این بخش از مطلب ما روش‌های گرفتن ویزای کاری در کشور کانادا را برای شما معرفی می‌کنیم و این روش‌ها در اغلب کشورها کمابیش یکسان هستند.

اکسپرس اینتری

کارفرمایان کانادایی که قصد دارند یک نیروی کار ماهر برای شرکت خود استخدام کنند و می‌خواهند که کارمند خود اقامت این کشور را داشته باشد از این روش استفاده می‌کنند. برای انجام این کار کارفرما در سایت اداره مهاجرت کانادا، در سیستم اکسپرس اینتری ثبت نام ‌می‌کند. البته که برای انجام این کار باید از یک اصول اولیه پیروی کرد. یکی از این اصول این است که استخدام یکی فرد خارجی نباید روی استخدام افراد کانادایی تاثیر بگذارد.

اسکیل ورکر

با استفاده از این روش یک سری امتیاز خاص به شما تعلق می‌گیرد. برای مثال داشتن مدرک تحصیلی و سابقه کار یا مدرک زبان برای شما امتیازات مثبتی را به همراه خواهد داشت. با این وجود هر چقدر که امتیاز شما بالاتر باشد شانس شما برای دریافت ویزای کاری بیشتر خواهد بود. این یکی از روش های مناسب مهاجرت افراد دیپلم است.

جاب آفر

برای استفاده از این روش شما ابتدا باید از یک شرکت کانادایی یک پیشنهاد شغلی داشته باشید. بسیاری از شرکت‌ها هستند که بیشتر دنبال مهارت افراد هستند. این گزینه برای افرادی که مدرک دیپلم دارند اما در یک شغل خاص ماهر هستند به شدت توصیه می‌شود. حتی برخی از شرکت‌های اروپایی نیز از این روش برای استخدام افراد استفاده می‌کنند و می‌توانید از این روش برای اخذ ویزای آن کشور استفاده کنید.

‌سخن پایانی

تحصیل و ویزای کاری جزو روش های مناسب مهاجرت افراد دیپلم هستند. با استفاده از این دو روش و اندکی تلاش و کوشش و البته کمک‌گرفتن از یک شرکت مهاجرتی معتمد و معتبر می‌توانید به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 12 میانگین: 4.1]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. یلدا جسور
    20 آبان 1399
    پاسخ

    من دیبلوم دارم و محصل سال چهارم علوم سیاسی هستم م
    میخواهم در کانادا درس بخوانم

    • یاسین روحانی
      16 آذر 1400
      پاسخ

      سلام
      وقت بخیر برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید یا از طریق واتس آپ با شماره 9120872427 د تماس باشید.

  2. علیرضا نصیری ها
    16 آبان 1400
    پاسخ

    سلام من ۲۵ سالمه و دیپلم مکانیک‌خودرو دارم.
    ۲ سال است فروشگاه لوازم یدکی ماشین هوندا و مزدا کار میکنم میخواستم لطف کنید کمک کنید من چه کشوری برای مهاجرت برام خوب هست و‌چجوری دنبال کار بگردم.
    با تشکر

    • یاسین روحانی
      29 آبان 1400
      پاسخ

      سلام
      با ارائه مدارک معتبر برای ویزای کاری کشور انگستان و آلمان میتوینم اقدام کنیم.
      با شماره 09120872427 در واتس در تماس باشد.

  3. سحر اکبری
    15 شهریور 1401
    پاسخ

    سلام ،من مدرک دستیاری دندان پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران را دارم ،کدوم کشور میتونم ویزا بگیرم؟؟

    • سلام، وقت بخیر
      لطفا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید تا مشاوران مجموعه با شما تماس بگیرند یا از طریق شماره 58416-021 با ما در ارتباط باشید.

برای مشاوره رایگان کلیک کنید