لوگو صبا ویزا

دوره های زبان ترکیه

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه دوره های زبان ترکیه و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.
مشاوره رایگان

زبان رسمی مردم کشور ترکیه، زبان ترکی است. برای افرادی که قصد زندگی در کشور ترکیه را دارند ، ضروری است که حداقل دوره های یادگیری زبان ترکی را بگذرانند. گذراندن این دوره ها به فرد کمک می کند تا در یافتن شغل در بازار کار ترکیه ، موفق باشند.

دوره های آموزش زبان ترکی

دوره های آموزشی زبان در کشور ترکیه دارای تنوع بسیار زیادی بوده و افرادی که قصد یادگیری زبان ترکی را در این کشور دارند ، می توانند از میان کورس های آموزشی متنوعی که در سطوح مختلف ارائه می شوند ، دوره مورد نظر خود را از میان سطوح مبتدی تا پیشرفته انتخاب کنند.

تعداد زیادی از دانشگاه ها در کشور ترکیه برنامه های تمام وقت آموزش زبان ترکی را به متقضیان ارائه می دهند. علاوه بر این ، موسسات آموزش زبان مختلفی نیز در کشور ترکیه دوره های آموزشی زبان ترکی را ارائه می دهند. دوره های زبان انگلیسی در برخی از دانشگاه های این کشور برگزار می شود و هدف اصلی آن نیز آمادگی برای ورود به دوره های لیسانس، کارشناسی ارشد و دکتری است.

دوره های زبان در فصل تابستان

یکی از دوره های زبان پر مخاطب در ترکیه دوره هایی است که در فصل تابستان برگزار می شود. معمولاً این دوره های آموزشی بین 3 الی 4 ماه به طول می انجامد.

دوره های زبان به صورت یک ساله

این دوره به طور کلی از ترم سپتامبر آغاز می شود و یک سال تحصیلی یعنی دو ترم تحصیلی را شامل می شود. این دوره شامل تمام سرفصل های لازم در زمینه یادگیری مهارت زبان برای تحصیل و کسب و کار می شود.

انواع موسسه های آموزش زبان در کشور ترکیه

موسسه های متنوعی در زمینه آموزش زبان ترکی در این کشور به ویژه در شهر های اصلی وجود دارد. علاوه بر این ، شما می توانید به صورت اینترنتی جستجو کنید تا دانشگاه هایی که دوره آموزش زبان انگلیسی و ترکی را ارائه می دهند ، پیدا کنید. برخی از موسسات آموزش زبان عبارتند از :

ESL – Language studies abroad

Babil Language School

Istanbul University Language Center

Turkish-American Association

Royal Turkish Education Center

Languages Abroad

انواع دوره های آموزش زبان ترکی

General Turkish courses

Turkish test preparation courses

Business Turkish courses

Professional Turkish courses

Specialty Turkish courses

دوره های آموزش زبان ترکی بر اساس سن

Turkish for kids

Turkish for teenagers

Turkish for adults

دوره های آموزش زبان ترکی بر اساس سطح

Beginner courses

Intermediate courses

Advanced courses

دوره های آموزش زبان ترکی بر اساس اندازه کلاس

Group courses

Small group courses

One-to-one lessons

Private lessons

دوره های فصلی آموزش زبان ترکی

Summer courses

Winter courses

Year-round courses

دوره های آموزش زبان ترکی بر اساس مدت زمان دوره

Full-day courses

Morning courses

هزینه دوره های زبان

هزینه دوره های زبان ترکیه بستگی به پارامترهای مختلفی از جمله نوع موسسه یا دانشگاه ارائه دهنده دوره ، سطح زبان ترکی ، نوع کلاس (خصوصی ، نیمه خصوصی و گروهی) و نوع کلاس به عنوان مثال ، کلاس های گفتگو محور دارد. در همین رابطه ، یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص دوره های زبان باید بررسی شود ، سنجش سطح متقاضی است. به طور معمول ، هزینه دوره ها از 150 دلار آغاز می شود. شما می توانید در انتخاب دوره های آموزشی زبان در ابتدا مشاوره های مورد نیاز را کسب کنید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 3 میانگین: 3.7]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید