لوگو صبا ویزا

دوره زبان آلمان

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه مهاجرت و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.


مشاوره رایگان

زبان رسمی مردم کشور آلمان، آلمانی است. برای افرادی که قصد زندگی در کشور آلمان را دارند ، ضروری است که حداقل دوره های یادگیری زبان آلمانی را بگذرانند. گذراندن این دوره ها به فرد کمک می کند تا در یافتن شغل در بازار کار آلمان ، موفق باشد.

دوره های آموزش زبان آلمانی

دوره های آموزشی زبان در کشور آلمان دارای تنوع بسیار زیادی بوده و افرادی که قصد یادگیری زبان آلمانی را در این کشور دارند ، می توانند از میان دوره های آموزشی متنوعی که در سطوح مختلف ارائه می شوند ، دوره مورد نظر خود را از میان سطوح مبتدی تا پیشرفته انتخاب کنند. تعداد زیادی از دانشگاه ها در کشور آلمان برنامه های تمام وقت آموزش زبان آلمانی را به متقضیان ارائه می دهند. علاوه بر این ، موسسات مختلفی نیز دوره های آموزش زبان آلمانی را ارائه می دهند.

در طول سال متقاضیان زیادی برای تحصیل در دوره های زبان در آلمان به این کشور مهاجرت می کنند. دوره های زبان آلمانی ارائه شده در دانشگاه های این کشور ، با هدف اصلی کسب آمادگی برای ورود به دوره های لیسانس ، کارشناسی ارشد و دکترا است.

به منظور یافتن موسسه زبان مناسب ،در ابتدا می بایست چک کنید که دانشگاه انتخابی شما دوره زبان آلمانی برگزار می کند یا خیر. با این وجود ، شما این اختیار را دارید که در دوره های زبان ارائه شده توسط دانشگاه ها و یا موسسات خصوصی شرکت نمائید.

دوره مناسب را انتخاب نمائید (Select a suitable course)

در وهله نخست می بایست سطح زبان شما تعیین شود. علاوه بر این ، باید زمان های مربوط به کلاس ها را نیز بررسی نمائید تا زمان مناسب برای شما انتخاب شود. نکته مهم دیگر در انتخاب دوره ها ، قیمت آن ها است. شما می بایست دوره ای رو انتخاب نمائید که سازگاری بیشتری با بودجه شما داشته باشد.

انواع دوره های زبان آلمانی

موسسات مختلف در کشور آلمان ، دوره های زبان آلمانی به صورت ترمیک برگزار می کنند. دوره های زبان ارائه شده توسط دانشگاه ها و موسسات آموزشی در آلمان عبارتند از:

A1, A2 (A2.1, A2.2), B1 (B1.1, B1.2), B2, C1, C2

 

تقریباً کلیه دانشگاه های آلمان حداقل سطح زبان آلمانی B1 را از متقاضیان درخواست می کنند.

 

طول دوره (Coarse duration)

به طور معمول ، دوره های آموزش زبان آلمانی 4 تا 8 هفته به طول خواهد انجامید. در نظر داشته باشید که هزینه دقیق دوره ها ، به سطح زبان انتخابی شما بستگی دارد. قطعا در صورتی که شما پیش زمینه در رابطه با زبان آلمانی داشته باشید ، قادر خواهید بود در مدت زمان کوتاه تری دوره را سپری کرده و در نتیجه ، هزینه کمتری کنید.

هزینه دوره (Corse fees)

هزینه دوره ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. در صورتی که شما دوره های زبان دانشگاهی را انتخاب کنید و در آن ها پذیرفته شوید ، هزینه ای پرداخت نخواهید کرد. در عوض ، شرکت در دوره های ارائه شده توسط موسسات خصوصی آموزش زبان ، برای متقاضی هزینه در بر خواهد داشت.
عوامل دیگری همچون موسسه ، دوره انتخابی شما و مدت زمان دوره نیز در هزینه تاثیرگذار خواهند بود. برای مثال ، چنان چه شما علاقه مند به شرکت در کلاس خصوصی باشید ، قطعاً می بایست هزینه بیشتری برای این منظور پرداخت نمائید. شما می توانید در انتخاب دوره های آموزشی زبان در ابتدا مشاوره های مورد نیاز را کسب کنید.

انواع موسسه های آموزش زبان در کشور آلمان

موسسه های متنوعی در زمینه آموزش زبان آلمانی در این کشور به ویژه در شهر های اصلی وجود دارد. علاوه بر این ، شما می توانید به صورت اینترنتی جستجو کنید تا لیست دانشگاه هایی که دوره آموزش زبان آلمانی را ارائه می دهند ، پیدا کنید. برخی از موسسات آموزش زبان آلمانی در کشور آلمان ، در جدول زیر ارائه شده است :

 

شهر نام موسسه
 

برلین

 

 

 

Humboldt-Institut – Intensive German Courses in Berlin

 

برلین

DIE NEUE SCHULE – Deutsch sprechen

 

برلین

Anda Sprachschule – German Language School and University Admission Service

 

برلین

F+U Academy Of Languages Berlin

 

برلین GLS German Language School
برلین Dil Lingua
 

مونیخ

Axioma Sprachakademie

German courses at the Goethe-Institut Munich

Sprachen & Dolmetscher Institut München

 

فرانکفورت

 

 

did deutsch-institut Frankfurt – German Courses in Frankfurt


ارسال درخواست (Fill an application form)

زمانی که دوره مورد نظر خود را انتخاب کردید ، می بایست برای ارسال درخواست اقدام نمائید. معمولا ارسال درخواست ها برای شرکت در دوره زبان آلمانی در دانشگاه ها و موسسات ، به صورت آنلاین انجام می شود.

ویزای دوره زبان آلمانی

این ویزا برای متقاضیان خارجی که قصد شرکت در دوره های زبان آلمانی را در این کشور دارند ، اعطا خواهد شد. متقاضی می بایست حداقل 18 ساعت در طول هفته سر کلاس حاضر باشد. با داشتن این ویزا متقاضی می تواند در در دوره های فشرده آموزش زبان آلمانی شرکت نماید. اعتبار ویزای دوره زبان آلمانی بر اساس طول دوره انتخابی شما می تواند بین 3 ماه تا یک سال باشد. امکان تمدید ویزای دوره زبان آلمانی وجود ندارد.

مواردی که با داشتن ویزای دوره زبان آلمانی ، نمی توانید انجام دهید:

  • تبدیل آن به ویزای تحصیلی آلمان
  • تبدیل آن به اجازه کار
  • نمی توانید کار کنید.
  • در دانشگاه تحصیل کنید
  • اپلای برای پذیرش دانشگاه

مدارک مورد نیاز برای اقدام

  • تکمیل فرم درخواست
  • پاسپورت معتبر
  • نامه تائیدیه ثبت نام دوره
  • انگیزه نامه
  • رسید پرداخت هزینه بررسی درخواست (60 یورو)
  • بیمه درمانی
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی
  • کپی ویزاهای شنگن قبلی
  • گواهی اسکان
  • 3 فتوکپی از پاسپورت
برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 2 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید