لوگو صبا ویزا

جاب آفر اتریش

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اخذ جاب آفر اتریش به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.  

مشاوره رایگان

ویزاهای مختلفی برای مهاجرت به اتریش و گرفتن اقامت آن وجود دارد. یکی از انواع ویزای این کشور، ویزای کاری است. ویزای کاری خود به چندین دسته‌ی مختلف تقسیم می‌شود که هر کدام شرایط و مدارک خاص خود را نیاز دارند. یکی از این دسته‌ها، ویزای جاب آفر اتریش است. دریافت جاب آفر به معنای دریافت یک نامه‌ی دعوت به کار، از سوی یک کارفرمای اتریشی است که شما می‌توانید از طریق آن برای دریافت ویزای کاری اتریش اقدام کرده و به آن مهاجرت کنید. در این مقاله می‌خواهیم در مورد ماهیت ویزای جاب آفر اتریش، شرایط عمومی و مدارکی که برای دریافتش لازم دارید بیشتر توضیح دهیم.

فهرست عناوین

جاب آفر اتریش چیست؟

پیشنهاد شغلی یا جاب آفر اتریش یکی از روش‌های مهاجرتی برای زندگی در این کشور است که در آن، یک کارفرمای اتریشی از یک متقاضی برای کار در مجموعه‌ خود، دعوت می‌کند. با این حال دعوت کارفرما به همین راحتی نیست و شما نمی‌‌توانید اولین انتخاب آنها باشید. برای آنکه یک کارفرما بتواند این دعوت نامه را برایتان بفرستد، باید ابتدا آگهی موقعیت شغلی‌اش را به مدت سه ماه در اتریش منتشر کند. اگر متقاضی مناسبی برای آن پیدا نشد، باید آن آگاهی را به مدت سه ماه دیگر در اتحادیه‌ی اروپا منتشر کند. و باز اگر گزینه‌ مناسبی پیدا نشد، می‌تواند برای شما به عنوان یک خارجی، جاب آفر اتریش بفرستد.

کار به همین جا ختم نمی‌شود و شما باید طی یک پروسه‌ نسبتاً طولانی، مدارک مورد نیاز برای دریافت این ویزا را فراهم کرده و به سفارت اتریش ثابت کنید که گزینه‌ی مناسبی برای این موقعیت شغلی هستید. هدف از سخت گیری‌ها در صدور این ویزای کاری این است که تا حد الامکان، موقعیت‌های شغلی این کشور، به شهروندان خود اتریش برسد. اتریش کشوری با نرخ بیکاری بسیار پایین است و این موفقیتش را مدیون قوانینی از این دست است که بر اشتغال شهروندان خودش تمرکز دارد.

جاب آفر اتریش

موقعیت‌های شغلی پرتقاضا در اتریش

به عنوان فردی که به دنبال ویزای جاب آفر اتریش است، مهمترین سوالی که برای شما پیش می‌آید این است که برای کدام موقعیت‌های شغلی از بین خارجی‌ها بیشتر درخواست می‌شود. کلید موفقیت در دریافت این ویزای کاری این است که شما به موقع از این موقعیت‌های شغلی پرتقاضا مطلع شوید. در بین این جاب آفرها، رشته‌ای فنی و مهندسی و مدیریت بیشترین تقاضا را دارند. اگر در این رشته‌ها سابقه‌ی تحصیلی داشته‌ باشید، شانستان برای دریافت این ویزا به میزان زیادی افزایش پیدا می‌کند. با این حال در رشته‌های دیگری مانند پزشکی و پیراپزشکی، کشاورزی و … نیز تقاضا بالاست.

به طور کلی پرتقاضاترین رشته‌های اتریش عبارتند از:

  • پزشکی و پیراپزشکی
  • پرستاری
  • مشاغل فنی
  • مشاغل مهندسی
  • مخابرات
  • ساخت و ساز
  • فناوری ارتباطات
  • تجارت و بیزینس
  • هتلداری
  • گردشگری
  • دندان پزشکی
  • کشاورزی

این لیست براساس تحقیقات آماری که در سال 2021 در این کشور انجام شده است، به دست آمده‌اند.

سایت‌های معتبر برای جستجوی جاب آفر در اتریش

برای جستجوی فرصت‌های شغلی در اتریش، بهترین مناطق به مهارت‌ها، تخصص‌ها، و زمینه‌های کاری مورد نظر شما بستگی دارد. اتریش کشوری با اقتصاد رو به رشد است و بخش‌های مختلفی مانند فناوری اطلاعات و ارتباطات، الکترونیک، مهندسی برق و علوم زیستی فرصت‌های شغلی خوبی را برای متخصصین بین‌المللی ارائه می‌دهند. برای پیدا کردن کار در اتریش، استفاده از پلتفرم‌های آنلاین شغلی و شبکه‌های حرفه‌ای مانند LinkedIn توصیه می‌شود. اتریش دارای نرخ بیکاری پایینی در اتحادیه اروپا است و با توجه به اقتصاد رو به گسترش آن، تعداد موقعیت‌های شغلی خالی به طور مداوم در حال افزایش است.

برای افراد غیر اتحادیه اروپا، اخذ مجوز کار می‌تواند مستلزم روندی باشد که شامل تایید مدارک تحصیلی (برای مشاغل مقرراتی) و یادگیری زبان آلمانی است. به طور کلی مهارت در زبان آلمانی برای کار در اتریش مفید است، اگرچه فرصت‌هایی نیز برای افرادی که تنها به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند وجود دارد. سایت‌هایی مانند AMS eJob-Room و EURES منابع خوبی برای شروع جستجوی کار در اتریش هستند. همچنین، پلتفرم‌های شغلی بین‌المللی مانند Career Jet، Expatica، Indeed و LinkedIn برای یافتن موقعیت‌های شغلی در اتریش مفید هستند.

نکات و ترفندهایی برای افزایش شانس موفقیت در جاب آفرهای اتریش

برای افزایش شانس موفقیت در جاب آفر اتریش، توصیه می‌شود قبل از مصاحبه، شرکت را به دقت تحقیق کنید و محصولات یا خدمات آن را امتحان کنید تا درک بهتری از کسب‌وکار داشته باشید. همچنین لیستی از سؤالات برای پرسیدن از مصاحبه‌کننده آماده کنید تا نشان دهید که واقعاً علاقه‌مند به فرصت شغلی هستید. به خوبی برای پاسخ دادن به سؤالات آن‌ها آماده شوید و تلاش کنید مصاحبه را در وسط هفته و اوایل روز تنظیم کنید تا شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

برای ارتقاء شانس‌های خود در جاب آفرهای اتریش، مهم است که پوشش مناسب برای مصاحبه انتخاب کنید و همیشه به صورت حرفه‌ای و مرتب ظاهر شوید. استفاده از لباس‌های متناسب با فرهنگ شرکت و در عین حال حفظ یک ظاهر محافظه‌کارانه می‌تواند تأثیر مثبتی بر نتیجه مصاحبه داشته باشد. همچنین، یک لبخند مطمئن به همراه داشته باشید و در طول مصاحبه از زبان بدن مثبت استفاده کنید تا نشان دهید که شما برای این نقش مناسب هستید و می‌توانید به خوبی با تیم همکاری کنید.

جاب آفرهای مهیج در شرکت‌های چندملیتی مستقر در اتریش

در اتریش، شرکت‌های چندملیتی متعددی وجود دارند که فرصت‌های شغلی مهیجی را برای متخصصین و حرفه‌ای‌ها ارائه می‌دهند. از همین رو می‌توان با دریافت جاب آفر اتریش از آن بهره‌مند شد.  به عنوان مثال AVL List GmbH که در زمینه مهندسی خودرو و مشاوره فعالیت دارد، با بیش از 11 هزار کارمند، به عنوان یک رهبر جهانی در توسعه و آزمایش سیستم‌های محرکه شناخته می‌شود. این شرکت بر روی ارائه خدمات مهندسی، فناوری‌های شبیه‌سازی پیشرفته و راه‌حل‌های آزمایشی تمرکز دارد. Andritz AG یک گروه فناوری چندملیتی است که ماشین‌آلات، سیستم‌ها و خدماتی را برای صنایع مختلف از جمله نیروگاه‌های برق‌آبی، تولید کاغذ و پالپ و کار با فلز ارائه می‌دهد و حدود 29 هزار کارمند دارد.

شرکت‌هایی مانند Wienerberger AG، S&T AG، و Verbund AG نیز به دلیل تمرکز بر روی نوآوری، پایداری و توسعه حرفه‌ای، محیط‌های کاری ایده‌آلی را برای کارمندان خود ایجاد کرده‌‌اند.  برای ورود به این شرکت‌های بزرگ، رویکردهای مختلفی وجود دارد. ایجاد ارتباط با کارمندان فعلی شرکت‌ها، می‌تواند شانس شما برای مصاحبه و استخدام را افزایش دهد. استفاده از پلتفرم‌هایی مانند LinkedIn برای ارتباط با افراد در نقش‌ها یا بخش‌های مورد علاقه شما توصیه می‌شود. علاوه بر این، تحقیق در مورد فرهنگ و ارزش‌های شرکت می‌تواند به شما کمک کند تا مواد درخواستی خود را سفارشی کنید و در مصاحبه‌ها برجسته شوید.

جاب آفر کشور اتریش

شرایط عمومی دریافت جاب آفر

برای آنکه درخواست شما برای ویزای جاب آفر اتریش در سفارت مورد تایید قرار بگیرید یک جدول 90 امتیازی وجود دارد که بر اساس ویژگی‌هایی که دارید به شما نمره‌ای تعلق می‌گیرد و در پایان اگر به حد نصاب برسید می‌توانید این ویزا را دریافت کنید. مولفه‌های این جدول به شرح زیراند:

وضعیت تحصیلی

یکی از بیشترین درصد امتیازها در دریافت ویزای جاب آفر اتریش، به وضعیت تحصیلی فرد بستگی دارد.  اگر در رشته‌ی مدنظر تحصیلات داشته باشید 20 امتیاز از این 90 امتیاز به شما تعلق می‌گیرد. اگر شرایط این را داشته باشید که این رشته‌ی تحصیلی را در دانشگاه‌های اتریش بخوانید، 5 امتیاز دیگر هم به شما تعلق می‌گیرد. اگر حداقل به مدت سه سال در یکی از دانشگاه‌های اتریش درس خوانده باشید 30 امتیاز به شما تعلق می‌گیرد. حداکثر امتیاز در این بخش همین 30 امتیاز است. بنابراین چیزی که شما را به یک گزینه‌ی کاریِ مناسب تبدیل می‌کند این است که تحصیلات خود را در این کشور گذرانده باشید.

سابقه‌ی کار مرتبط با رشته تحصیلی

داشتن سابقه‌ کاری مرتبط با موقعیت شغلی می‌تواند در تایید درخواست ویزای جاب آفر اتریش نقش بسیار مهمی داشته باشد. به ازای هر یک سالی که در یک موقعیت شغلی مرتبط کار کرده باشید، 2 امتیاز به شما تعلق می‌گیرد. اما اگر این سابقه‌ی کاری در کشور اتریش بوده باشد، امتیاز شما دو برابر می‌شود. یعنی به ازای هر یک سالی که در یک موقعیت شغلی مرتبط در اتریش کار کرده باشید، 4 امتیاز به شما تعلق می‌گیرد. با این حال حداکثر امتیازی که شما می‌توانید از این بخش بگیرید، 20 امتیاز است.

تسلط بر زبان آلمانی

زبان آلمانی زبان رسمی کشور اتریش است. تسلط بر این زبان تاثیر بسزایی بر قبول شدن درخواست ویزای جاب آفر اتریش دارد. به هر نسبت که تسلط شما بیشتر باشد، امتیاز بیشتری هم در این بخش خواهید گرفت. سطح A1 زبان آلمانی، 5 امتیاز دارد. سطح A2 زبان آلمانی، 10 امتیاز دارد و سطح B1 زبان آلمانی، 15 امتیاز دارد. حداکثر امتیازی که می‌توانید از این بخش بگیرید 15 امتیاز است. شما باید تسلط خود را از طریق مدارک زبان معتبر و در طول مصاحبه به مامورین سفارت اثبات کنید.

تسلط بر زبان انگلیسی

با وجود آنکه زبان انگلیسی، زبان رسمی این کشور نیست اما تسلط بر آن می‌توان بر درخواست ویزای جاب آفر اتریش تاثیر زیادی بگذارد. با این حال این تسلط باید کمی بیشتر از ابتدایی باشد و سطح A1 مورد ارزشیابی قرار نمی‌گیرد. اگر تا سطح A2 بر زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، 5 امتیاز به شما تعلق می‌گیرد. تسلط تا سطح B1 انگلیسی به شما 10 امتیاز می‌دهد. برای اثبات تسلط خود به زبان انگلیسی هم باید مدرک زبان معتبری ارائه دهید.

محدودیت سنی

اگرچه محدودیت سنی در دریافت این ویزا وجود ندارد، اما با افزایش سن شانس شما برای دریافت ویزای جاب آفر اتریش به شدت کاهش پیدا می‌کند. کشور اتریش به عنوان کشوری که از نظر اقتصادی به شدت فعال است، به دنبال نیروی جوان و تازه نفس است. از این رو سن بالا یک نقطه‌ی منفی برای شما محسوب می‌شود. افراد زیر 30 سال می‌توانند 15 امتیاز بگیرند و افراد بین 30 تا 40 سال، 10 امتیاز می‌گیرند. بالاتر از 40 سال شانس شما برای دریافت این امتیاز را حتی تا صفر کاهش می‌دهد.

مجموع امتیازات این جدول به طور کلی 90 امتیاز است. هر چه امتیاز شما بیشتر باشد شانس تایید درخواست شما بیشتر است اما اگر امتیاز شما به زیر 55 برسد، درخواست شما رد خواهد شد.

مدارک موردنیاز برای ویزای جاب آفر اتریش

برای آنکه بتوانید درخواست ویزای جاب آفر اتریش را به جریان بیاندازید، در درجه‌ اول به نامه‌ی دعوت کارفرما نیاز دارید. مدارک دیگری که برای درخواست ویزا نیاز خواهید داشت به شرح زیر است:

  • فرم درخواست که می‌توانید آن را در سفارت یا به صورت آنلاین پر کنید
  • گذرنامه‌ی معتبری که حداقل چند ماه اعتبار داشته باشد
  • مدارک معتبر تحصیلی و مرتبط با موقعیت شغلی
  • مدارک مربوط به سوابق کار
  • گزارش پزشکی از جدیدترین وضعیت جسمانی و اثبات اینکه به بیماری‌های سخت یا واگیردار مبتلا نیستید
  • گواهی عدم سو پیشینه ( افرادی که سابقه‌ی کیفری از هر نوع داشته باشند نمی‌توانند ویزای جاب آفر اتریش را بدست آورند.)
  • ارائه یک بیمه نامه‌ی معتبر ( حداقل به ارزش 30 هزار یورو)
  • ارائه‌ی مدارک محل سکونت مانند اجاره نامه یا سند
  • اثبات تمکن مالی
  • مدارک زبان معتبر آلمانی یا انگلیسی
  • مدارک مربوط به اثبات واقعی بودن موقعیت شغلی
  • مدارک مربوط به پخش آگهی‌های کارفرما در اتریش و اتحادیه‌ی اروپا

کلیه‌ این مدارک باید به زبان آلمانی ترجمه شده و توسط دادگستری و وزارت امور خارجه تایید شوند. در صورتی که شما تمام مدارک بالا را داشته باشید و به امتیازات مناسب در جدول امتیازی که در بالا گفته شد دست پیدا کنید، درخواست شما برای ویزای جاب آفر اتریش تا 2 ماه تایید خواهد شد.

با تایید درخواست، کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش را دریافت خواهید کرد. با این کارت می‌توانید به مدت دو سال در این کشور مشغول به کار شوید. بعد از پایان این دو سال، اگر بتوانید قرارداد خود را با کارفرما تمدید کنید و سابقه‌ی کیفری نداشته باشید، می‌توانید کارت را به مدت دو سال دیگر تمدید کنید. بعد از پایان این دوره‌ی چهار ساله، شما می‌توانید اقامت دائم در اتریش را بگیرید. بعد از گذشت پنج سال از دریافت این اقامت، می‌توانید برای دریافت تابعیت اتریش درخواست دهید.

جاب آفر در اتریش

چگونگی آماده سازی رزومه برای جاب آفرهای اتریش

برای آماده‌سازی رزومه برای جاب آفر اتریش، اهمیت دارد که رزومه‌ شما به زبان آلمانی و مختصر باشد. اطلاعات شخصی شما باید شامل نام، آدرس، شماره تلفن، تاریخ تولد و عکس باشد. بخش‌های آموزشی، سابقه کاری، و مهارت‌های خاص مانند زبان‌هایی که صحبت می‌کنید، باید در رزومه گنجانده شوند. علاوه بر این، مهم است که رزومه دارای امضا و تاریخ باشد. در نگارش کاورلتر به زبان آلمانی، تأکید بر شخصیت و سبک فردی شما مهم است و باید به صورت رسمی اما شخصی نوشته شود.

در فرآیند استخدام در اتریش، کاور لترها نقش مهمی دارند و به عنوان بخشی مهم‌تر از رزومه در نظر گرفته می‌شوند چرا که به آینده و حال اشاره دارند. در این نامه‌ها، امکان نمایش شخصیت و سبک فردی وجود دارد. باید به گونه‌ای نوشته شود که خواننده تمایل پیدا کند شما را شخصاً ملاقات کند، بنابراین باید اطلاعات خود را به صورت رسمی اما شخصی ارائه دهید و به هر موقعیت شغلی که برای آن درخواست می‌دهید ویژه‌سازی کنید.

ویزای همراه اتریش

بسیاری از افرادی که درخواست ویزای جاب آفر اتریش را دارند، متاهل هستند و می‌خواهند بدانند بعد از دریافت این ویزا شرایط برای اعضای خانواده‌شان به چه صورت خواهد بود. براساس قوانینی که برای دریافت ویزای کاری اتریش وجود دارد، متقاضی می‌تواند برای همسر و فرزندان زیر 18 سالش ویزای همراه بگیرد. سایر اعضای خانواده مانند فرزندان بزرگتر، خواهر و برادر یا پدر و مادر شامل این ویزا نمی‌شوند.

افرادی که موفق به دریافت کارت قرمز- سفید – قرمز اتریش می‌شوند می‌توانند برای خانواده‌شان هم ویزای همراه بگیرند. برای دریافت این ویزا، به مدارکی مانند سند ازدواج، اثبات تمکن مالی برای پرداخت هزینه‌های زندگی اعضای خانواده، مدارک هویتی آنها و مدارک محل زندگی در اتریش نیاز دارید. از آنجایی که شغل فرد در همان ابتدای دریافت ویزا مشخص شده است، امکان درخواست ویزا به صورت همزمان برای خانواده نیز وجود دارد. افرادی که با این ویزا به اتریش می‌آیند حق تحصیل و کار در این کشور را خواهند داشت.

درآمد در اتریش

آیا دریافت ویزای جاب آفر اتریش ارزش این زحمات را دارد؟ آیا شاغل شدن در این کشور، هزینه‌های زندگی در این کشور نسبتاً گران را تامین می‌کند؟ بله میزان درآمدها در کشور اتریش در سطح بسیار بالایی قرار دارند. پایین‌ترین حقوق ماهیانه در اتریش 520 یورو و بالاترین حقوق 16900 یورو در ماه هست. میزان درآمد شما در این کشور، تحت تاثیر تخصصی بودن موقعیت شغلی، میزان دشواری کار و رقابتی است که بر سر دریافت آن وجود دارد.

در بین رشته‌های تحصیلی – بعد از پست‌های مدیریتی – رشته‌های مهندسی بالاترین میزان درآمد را دریافت می‌کنند. تعیین حداقل حقوق در این کشور براساس نظر مراجع دولتی تعیین می‌شود. با وجود آنکه هزینه‌های زندگی در اتریش نسبتاً بالا است، اما سطح درآمد در این کشور به حدی است که آنها را کاملاً تحت پوشش قرار می‌دهد و شما می‌توانید بسته به شغلتان، زندگی مرفهی در این کشور داشته باشید.

سخن پایانی

ویزای جاب آفر اتریش یکی از بهترین راه‌ها برای مهاجرت به این کشور است. زیرا شما از همان ابتدا منبع درآمد خوبی برای گذران زندگی دارید. با این حال، پیدا کردن موقعیت شغلی در این کشور کار دشواری است و نیاز به تحقیق و جستجو برای یک مدت طولانی دارد. اما اگر مدارک و شرایط مدنظر را داشته باشید و بتوانید از یک کارفرمای اتریشی، دعوت نامه کاری دریافت کنید، می‌توانید زندگی مرفه و خوبی در این کشور داشته باشید و حتی در مراحل بعد آن را به تابعیت اتریش تغییر دهید.

سوالات متداول

آیا برای کار در اتریش باید زبان آلمانی بلد باشم؟

توانایی صحبت کردن به زبان آلمانی یکی از مزیت‌های بزرگ برای جاب آفرهای اتریش است. اگرچه برای برخی مشاغل تخصصی و بین‌المللی زبان انگلیسی کافی است، اما دانستن زبان آلمانی شانس شما را برای استخدام بالا می‌برد.

مهم‌ترین صنایع پیشرو در اتریش برای جاب آفر کدام‌ها هستند؟

برخی از صنایع پیشرو و پررونق اتریش شامل خودروسازی، مهندسی، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و مخابرات، تولید سیمان و فرآورده‌های شیمیایی، بانکداری و امور مالی است.

برای اپلای در جاب آفرهای اتریش به چه مدارکی نیاز است؟

معمولا برای اپلای در جاب آفرهای اتریش باید رزومه، مدرک تحصیلی، گواهینامه‌ها و سوابق کاری قبلی، مدارک شناسایی مانند گذرنامه و عکس پرسنلی را آماده کنید.

آیا می‌توان با ویزای توریستی در اتریش کار کرد؟

خیر، کار کردن با ویزای توریستی در اتریش غیرقانونی است. برای کار در اتریش باید یکی از انواع ویزاهای کار مانند ویزای موقت کار یا اقامت کاری دائم را دریافت کنید.

مراحل استخدام در اتریش چگونه است؟

معمولا شامل موارد ارسال رزومه و مدارک، مصاحبه اولیه، مصاحبه حضوری، آزمون استخدامی و در نهایت پیشنهاد شغلی است. این مراحل بسته به شرکت و موقعیت شغلی متفاوت است.

آیا می‌توان به صورت آنلاین برای کارهای دورکاری در اتریش اپلای کرد؟

بله، با گسترش کار از راه دور، بسیاری از شرکت‌های اتریشی جاب آفرهای آنلاین و دورکاری را نیز ارائه می‌دهند که می‌توانید برای آن‌ها اپلای کنید.

میانگین درآمد و دستمزد در اتریش چقدر است؟

میانگین دستمزد در اتریش بالاست و بسته به شغل و صنعت متفاوت است. ولی به طور میانگین دستمزد ماهانه حدود 3000 تا 5000 یورو است.

کدام شهرهای اتریش بهترین فرصت‌های شغلی را دارند؟

وین پایتخت، گراتس، لینز و زالتسبورگ از شهرهای پررونق اتریش برای پیدا کردن جاب آفرهای متنوع هستند.

آیا برای کار در اتریش می‌توان همسر و خانواده را همراه آورد؟

بله، امکان درخواست ویزا و اقامت برای همسر و فرزندان نیز وجود دارد. ولی معمولا باید حداقل درآمدی برای تامین هزینه‌های زندگی خانواده را داشته باشید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 4 میانگین: 4]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. حسن مومنی
    17 خرداد 1402
    پاسخ

    با سلام خواستم ببینم کار آرماتوربندی وقالب هست میشه راهنمایی کنید در چه کشوری هست

    • تحریریه صباویزا
      30 مرداد 1402
      پاسخ

      سلام، وقت بخیر
      لطفا جهت ارتباط با مشاوران مجموعه با شماره 58416-021 تماس بگیرید.

  2. عماد نیکویی
    8 مرداد 1402
    پاسخ

    درود بر شما…جسارتن در مورد گرفتن جاب افر در رشته مهندسی کشاورزی در اتریش میخواستم از خدمتون راهنمایی بگیرم.

    • تحریریه صباویزا
      30 مرداد 1402
      پاسخ

      سلام، وقت بخیر
      لطفا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید تا مشاوران مجموعه با شما تماس بگیرند یا از طریق شماره 58416-021 با ما در ارتباط باشید.

برای مشاوره رایگان کلیک کنید