لوگو صبا ویزا

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و تحصیل کدامند؟

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و تحصیل و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.


مشاوره رایگان

ما همیشه به دنبال پیشرفت علمی، فرهنگی و اقتصادی هستیم. گاهی زمینه این پیشرفت تنها در کشورهای دیگر فراهم شده است و به همین دلیل تمام تلاشمان را می‌کنیم تا برای ساختن زندگی بهتر، سختی مهاجرت را به جان بخریم.

در این مقاله قصد داریم تا تنها به معرفی بهترین و برترین کشورهایی که متقاضی می‌تواند برای ادامه تحصیل یا سرمایه‌گذاری به آن‌ها مهاجرت کند بپردازیم.

فهرست عناوین

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری کدام است؟

امکان مهاجرت به کشورهای زیادی فراهم است و اگر قصد شما از این کار سرمایه‌گذاری در کشور مقصد است، لازم است تا اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کنید. چرا که شرایط سرمایه‌گذاری در کشورهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد.

معیارهای انتخاب بهترین کشور برای سرمایه‌گذاری در اکثر کشورها مشابه است و می‌تواند به طور کلی شامل موارد زیر باشد:

  • دریافت اقامت بواسطه سرمایه‌گذاری
  • دریافت تابعیت بواسطه سرمایه‌گذاری
  • عدم تبعیض بین سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • صفر بودن نرخ مصادره اموال
  • فراهم شدن امکانات و شرایط پیشرفت برای سرمایه‌گذار
  • نظام حقوقی سالم
  • حمایت قانونی از سرمایه‌گذار خارجی
  • تضمین اقتصاد رو به رشد و پایدار

کدام کشور بهترین مقصد برای مهاجرت و دریافت اقامت از طریق سرمایه‌گذاری است؟

دریافت اقامت و تابعیت کشور مقصد برای یک سرمایه‌گذار، یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب یک کشور برای مهاجرت است. البته موضوعی که در این شرایط بسیار حائز اهمیت است و تأکید زیادی از جانب کشور مقصد روی آن می‌شود، تضمین سودآور بودن سرمایه‌گذاری در کشور مقصد است.

کلیه کشورهایی که پذیرش مهاجر از طریق سرمایه‌گذاری را دارند، از سرمایه‌گذار حمایت کرده و مزایای اقامتی و تابعیتی قابل توجهی را در اختیار وی قرار می‌دهند. با همه این تفاسیر، به این نمونه ساده توجه کنید که درست است که کشور امارات دارای معتبرترین پاسپورت است اما به سرمایه‌گذار، تابعیت و پاسپورت نمی‌دهد!

بانک جهانی کشورهایی را که برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری شرایط مساعدی دارند معرفی می‌کند. این کشورها معمولاً برای مهاجران سرمایه‌گذار که مایل به اخذ اقامت هستند، شرایط بسیار خوبی فراهم کرده‌اند. این کشورها بر اساس عواملی چون بازار کار، رونق اقتصادی، دارایی‌های استراتژیک مانند فناوری و تکنولوژی و … دسته‌بندی و در ردیف بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری قرار گرفته‌اند. از طرفی در لیست بالاتری از نظر اخذ تسهیلات اقامت قرار دارند.

این کشورهای برتر شامل کانادا، امریکا، انگلستان، اتریش، پرتغال، استرالیا و بلژیک هستند. برخی از این کشورها در میان ایرانیان بیشترین خواهان را برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری دارند که ما تلاش می‌کنیم تا از شرایط این کشورها اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

  • مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

کشور کانادا در سال 2017 بیش از 24 بیلیون دلار جذب سرمایه خارجی داشته است و این عدد کانادا را در رتبه 15 بین سایر کشورها قرار داده است. لازم به ذکر است که کانادا در میان 190 کشور دنیا، از نظر شاخص سهولت کسب‌وکار در رتبه 18 قرار دارد. همه این موارد و البته رشد اقتصادی، این کشور را به مقصد مهاجرتی از طریق سرمایه‌گذاری بسیاری از ایرانیان تبدیل کرده است.

پویایی اقتصاد کانادا، نیروی کار ماهر، وجود منابع طبیعی عالی، دریافت اقامت و تابعیت و عدم تبعیض بین سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، بستر بسیار مناسبی را برای تزریق پول مهاجران به این کشور فراهم کرده است.

از جمله حوزه‌های بالقوه برای سرمایه‌گذاری در کانادا می‌توان به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، فناوری‌های زیستی، معادن، صنایع دفاعی، هوافضا، خدمات بهداشتی، گردشگری، صنعت آب و برق و گاز، صنایع شیمیایی و کشاورزی اشاره کرد.

  • روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری
  • ویزای استارتاپی: این ویزا مناسب افرادی است که مایل هستند یک کسب‌وکار جدید را در کانادا راه‌اندازی کنند. این افراد باید شرکت خود را به ثبت برسانند و بین 75 تا 200 هزار دلار نیز سرمایه اولیه داشته باشند.
  • ویزای خود اشتغالی: این ویزا مناسب افرادی است که می‌خواهند به صورت مستقل کار کنند و با مهاجرت کاری به کانادا متفادت است. فرد باید حداقل 100 هزار دلار سرمایه اولیه داشته باشد.
  • برنامه کارآفرینی استانی: این شیوه مناسب کسانی است که قصد مهاجرت به یکی از استان‌های کانادا به غیر از کبک را دارند. در این نوع، حداقل دارایی فرد باید 350 هزار پوند باشد.
  • برنامه سرمایه‌گذاری در کبک: در این روش حداقل ارزش دارایی فرد باید 2 میلیون دلار باشد و می‌تواند با مبلغ 1.2 میلیون دلار نیز سرمایه‌گذاری کند.
  • برنامه کارآفرینی کبک: در این روش فرد باید حداقل بودجه‌ای معادل 200 تا 300 هزار پوند داشته باشد.

اتریش به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی (تقاطع اروپای غربی و اروپای شرقی) که دارد، پذیرای سرمایه‌گذاران زیادی از کشورهای دیگر است. در میان 190 کشور دنیا، اتریش از نظر شاخص آسانی کسب‌وکار در رتبه 22 قرار دارد.

از جمله فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اتریش می‌توان به زمینه‌های املاک، خودروسازی، فرآوری مواد غذایی، خدمات درمانی، خدمات مالی، صنعت فولاد، صنعت داروسازی و شیمی، صنعت چوب و کاغذ، گردشگری و ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد.

لازم به ذکر است که اتریش به منظور جذب بیشتر سرمایه خارجی، از شرکت‌هایی که در زمینه تحقیق و توسعه فعال هستند مالیات کمتری دریافت می‌کند. از طرفی، بخش‌هایی چون انرژی‌های تجدید پذیر، تجارت الکترونیک و نرم‌افزارهای امنیتی از قابلیت‌های بسیار بالایی برای سرمایه‌گذاری برخوردار هستند.

مهاجران خارجی برای دریافت اقامت و تابعیت کشور اتریش باید به مدت 10 سال به صورت مستمر در این کشور فعالیت داشته باشند. اما اگر به عنوان سرمایه‌گذار به این کشور مهاجرت می‌کنید این زمان بسیار کمتر خواهد بود.

اگر قصد مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه‌گذاری را دارید، باید حداق بودجه‌ای بین 3 تا 10 میلیون یورو داشته باشید، به این طریق می‌توانید پس از مدت 3 سال اقامت دائم بگیرید و بعد از 10 سال نیز شهروندی اتریش را دریافت کنید.

 

کشورها

انگلستان بعد از خروج از اتحادیه اروپا، همچنان جزو یکی از قطب‌های اقتصادی اروپا به حساب می‌آید. بر طبق گزارش سازمان تجارت و توسعه سازمان ملل، سرمایه‌گذاری خارجی در انگلستان هر ساله 90 درصد افزایش می‌یابد که عدد بزرگ و قابل توجهی است.

انگلستان از نظر شاخص آسانی کسب‌وکار در میان 190 کشور دنیا در رتبه 7 قرار دارد که نشان دهنده رشد بالای اقتصادی و ثبات اقتصادی آن است. این کشور یکی از مهمترین بازارهای مصرفی در اروپاست. شاید اغراق آمیز نباشد که بگوییم، انگلستان نقش پایتخت مالی اروپا را بازی می‌کند.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در انگلستان شامل خدمات مالی، بازرگانی، صنعت خودروسازی، صنعت داروسازی، صنایع شیمیایی، انرژی‌های تجدید پذیر، ارتباطات و فناوری اطلاعات، موسیقی، سینما، تئاتر و حتی صنعت زغال سنگ است.

البته انگلستان مانند کانادا نیست و در برخی موارد تفاوت‌هایی بین سرمایه‌گذاران قائل می‌شود. انگلستان یکی از معاهدان سرمایه‌گذاری دو جانبه (BITs) است. این معاهده دو جانبه سرمایه‌گذاری توافقی برای داوری بین‌المللی و ارائه یک راه‌حل مناسب برای حل اختلافات بین دو کشور مبدا و مقصد است.

شما برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری درجه یک از انگلستان، به حداقل 2 میلیون پوند بودجه نیاز دارید. ویزای کارآفرینی انگلستان نیز به حداقل 50 هزار پوند بودجه نیاز دارد. پس با این تفاسیر، برای اخذ مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه‌گذاری به 50 هزار پوند تا 2 میلیون پوند سرمایه اولیه نیاز دارید.

کسانی که قصد مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری را دارند، با استفاده از ویزاهایی چون ویزای ثبت شرکت در استرالیا و ویزای 188 استرالیا می‌توانند اقامت دریافت کنند. جالب است بدانید که استرالیا از نظر میزان سرمایه‌گذاری خارجی در سال 2018 در رتبه 8 قرار گرفته است. این رتبه نشان دهنده ثبات اقتصادی بالا و سرمایه در گردش این کشور است که سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

منابع عظیم طبیعی، رشد اقتصادی بالا، شرایط آب و هوایی و محیط مناسب برای کار از جمله عواملی هستند که سرمایه‌گذاری را در این کشور جذاب کرده‌اند. فرصت‌های سرمایه‌گذاری این کشور شامل صنعت معدن، فناوری‌های زیستی، صنعت کشاورزی، خرید ملک، خدمات مالی و … است.

به منظور دریافت ویزا و اقامت استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور، باید تاریخچه مختصری از نوع و نحوه فعالیت شرکتتان به همراه تمام جزئیات کار خود (Business Plan) ارائه دهید. در مرحله بعد باید تأییدیه اتاق بازرگانی استرالیا را دریافت کنید. پس از اثبات سودآور بودن شرکت و کسب‌وکار شما برای این کشور، می‌توانید نسبت به ثبت شرکت خود اقدام کنید.

حداقل سرمایه‌ای که برای اخذ ویزای استرالیا به آن نیاز دارید 1.5 میلیون دلار است. لازم به ذکر است که با داشتن سرمایه‌ای معادل 200 هزار دلار نیز می‌توانید ویزای کارآفرینی دریافت کنید.

متأسفانه فرآیند اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری اندکی پیچیده است و هر سال قوانین آن تغییر می‌کند. در این شرایط بهتر است با یک وکیل زبده مشورت کنید یا فرآیند اخذ ویزای خود را به یک موسسه مهاجرتی بسپارید.

کشور پرتغال بنا بر گزارش بانک جهانی، از نظر شاخص آسانی کسب‌وکار در میان 190 کشور دنیا در رتبه 29 قرار دارد. این کشور از لحاظ شرایط کار و سرمایه‌گذراری شرایطی خوبی دارد و در زمینه‌هایی چون ملک، گردشگری، صنعت خودروسازی، صنعت کشاورزی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت الکترونیک، انرژی‌های تجدید پذیر، صنایع بیولوژیکی و صنایع شیمیایی سرمایه‌گذار می‌پذیرد.

در این کشور به منظور افزایش جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مربوط به فناوری، ساخت و ایجاد مناطق آزاد رونق یافته است. سرمایه‌گذاران غیر اروپایی به منظور اخذ شهروندی پرتغال نیازمند دریافت ویزای طلایی هستند. میزان سرمایه مورد نیاز برای اخذ شهروندی این کشور بین 250 تا 350 هزار یورو است.

لازم به ذکر است که سرمایه‌گذاران خارجی در زمان راه‌اندازی کسب‌وکار خود می‌توانند از تسهیلات و کمک‌های دولتی نیز استفاده کنند.

جالب است بدانید که نرخ سود بانکی در کشورهای پیشرفته بین 4 تا 8 درصد است. درست است که این عدد در مقابل سودی که بانک‌های ایرانی پرداخت می‌کنند خیلی پایین است، اما در نظر داشته باشید که این نرخ سود، یورویی پرداخت می‌شود. علت پایین بودن نرخ سود در کشورهای خارجی این است که سرمایه‌ افراد در داخل بازار در گردش باشد به جای اینکه در بانک‌ها پس‌انداز شود.

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی کدامند؟

هر متقاضی برای اقدام و دریافت ویزای تحصیلی یک کشور، معیارها و دلایل خود را دارد. شما نیز باید ببینید که هدف نهایی شما از مهاجرت به یک کشور دیگر برای تحصیل چیست. اگر هدف نهایی شما از تحصیل در کشوری خارجی تشکیل زندگی و اقامت دائم است، باید تمامی استانداردهای لازم برای زندگی و کار را در آن کشور بررسی کنید. شاید بتوانید برای تحصیل بورسیه دریافت کنید اما پس از اتمام تحصیلات تکمیلی آیا می‌توانید وارد بازار کار شده و خانه‌ای برای زندگی تهیه کنید؟

این سوال بسیار مهمی است که گاهی متقاضی مهاجرت آنقدر سرگرم دریافت پذیرش است که فراموش می‌کند از خود بپرسد، اینکه هدف نهایی او از مهاجرت تحصیلی چیست؟

کشورهایی مانند مالزی، پاکستان و هندوستان شرایط رفاهی آنچنان مناسبی ندارند و در مقابل کشورهایی مانند اتریش، سوئیس، هلند، آلمان، امریکا، انگلستان و کانادا از لحاظ اقتصادی مرفه و از لحاظ بازار کار بالقوه هستند. درست است که دریافت ویزای این کشورها دشوارتر است، اما حداقل آینده‌ای روشن را برای خود رقم می‌زنید. پس در انتخاب کشور مقصد دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید.

کشورهایی مانند کانادا، اتریش، دانمارک، سوئیس و نروژ شرایطی را فراهم کرده‌اند تا متقاضی بتواند پس از اتمام دوره تحصیلات تکمیلی وارد بازار کار شود. نرخ بیکاری در این کشورها بسیار پایین است و با داشتن یک شغل مناسب براحتی می‌توانید از پس هزینه‌های زندگی خود بر آیید.

اما اگر قصد شما از تحصیل در کشوری دیگر، اخذ اقامت دائم و سپس تابعیت آن کشور است، باید کشوری را انتخاب کنید که از لحاظ اقتصادی رشد خوبی داشته و برای تخصص و تحصیلات شما کار موجود باشد، در این شرایط می‌توانید پس از اتمام تحصیلات تکمیلی، برای دریافت ویزای کاری اقدام کنید و بعد از چند سال اقامت دائم بگیرید.

کشورهای پیشرفته و مرفه مانند امریکا، سوئیس، کانادا، انگلستان، آلمان و اتریش از بهترین کشورها برای دریافت اقامت دائم پس از تحصیل هستند. اما در مقابل کشورهایی مانند فیلیپین و هندوستان نمی‌توانند بستری مناسب برای کار و زندگی برای شما فراهم کنند.

نرخ بیکاری، نرخ تورم، هزینه‌های تحصیل، هزینه‌های زندگی، امکان دریافت بورسیه تحصیلی، امکان داشتن کار دانشجویی، رشد اقتصادی و صد البته اعتبار علمی دانشگاه، همگی جزو مواردی هستند که قبل از اقدام برای ارسال مدارک به سفارت کشور مقصد، باید آن‌ها را به خوبی بررسی کنید.

کانادا یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای دنیاست و سالانه ایرانیان زیادی تحت ویزاهای مختلف تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و ازدواج به این کشور مهاجرت می‌کنند.

 

کشورها 2

همانطور که گفتیم قصد داریم تا از بهترین کشورهایی بگوییم که شرایط مساعدی برای مهاجرت ایرانیان دارند. هر مهاجری به چندین روش می‌تواند ویزای تحصیلی دریافت کند:

  • ویزای تحصیلی دانش‌آموزی
  • ویزای تحصیل در دانشگاه
  • ویزای فرصت مطالعاتی
  • ویزای همراه تحصیلی

این که بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی کدام است، بیشتر به هدف شما بعد از اتمام تحصیل برمی‌گردد، آیا می‌خواهید ادامه تحصیل دهید یا مایل هستید ویزای تحصیل خود را به ویزای کاری تبدیل کنید؟

با این تفاسیر معیارهای متفاوتی برای افراد با شرایط مختلف ممکن است روی انتخاب کشور مقصد تأثیرگذار باشد. سطح رفاه اجتماعی و فرهنگی کشور مقصد و البته سطح علمی دانشگاهی که برای آن می‌خواهید پذیرش بگیرید بسیار مهم هستند.

اگر قصد شما از مهاجرت و تحصیل، اقامت در یک کشور خارجی و سپس دریافت ویزای کار و پس از آن شهروندی آن کشور است، پس آینده بزرگی را برای خود ترسیم کرده‌اید و باید کشوری را انتخاب کنید که غیر از داشتن دانشگاه‌های معتبر، بستر مناسبی برای اشتغال شما نیز داشته باشد.

بهترین کشورها از لحاظ هزینه برای مهاجرت تحصیلی کدامند؟

یکی از گزینه‌های مهم در انتخاب دانشگاه و کشور خارجی، میزان هزینه‌های تحصیل در آن کشور است. به عنوان مثال هزینه تحصیل یک ساله در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان حدود 18 هزار پوند است و هزینه تحصیل در همان مقطع در مالزی سالانه بین 8 تا 10 هزار دلار است. که با در نظر گرفتن دوره دو ساله تحصیل در مقطع ارشد در مالزی، هزینه تحصیل در این دو کشور تفاوت آنچنانی با هم ندارند.

شما امکان تحصیل رایگان در بسیاری از دانشگاه‌های کشورهای اروپایی مانند اتریش، نروژ، فرانسه و آلمان را دارید. در بسیاری از کشورها شرایطی فراهم شده تا بتوانید بعد از اتمام دوره تحصیل وارد بازار کار شوید، پس در زمان انتخاب کشور مقصد دقت لازم را به خرج دهید.

بهترین کشورها از لحاظ اعتبار دانشگاه برای مهاجرت تحصیلی کدامند؟

یکی از مهمترین معیارها در انتخاب مقصد مهاجرت تحصیلی، اعتبار علمی دانشگاهی است که برای تحصیل در آن اقدام کرده‌اید. در کشورهایی مانند کانادا، انگلستان، امریکا، اتریش، سوئیس، فرانسه، هلند، استرالیا، آلمان، کشورهای حوزه اسکاندیناوی، جمهوری چک و مجارستان، معتبرترین و بهترین دانشگاه‌ها را می‌توانید برای ادامه تحصیل انتخاب کنید.

بهترین کشورها از لحاظ دریافت ویزای همراه برای مهاجرت تحصیلی کدامند؟

بسیاری از افرادی که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر می‌کنند مایل هستند در کنار خانواده خود باشند یا سن آن‌ها کم بوده و نیاز به والدین خود برای گذران امور زندگی در خارج از کشور دارند. در این شرایط والدین دانش‌آموز یا دانشجو می‌تواند ویزای همراه دریافت کند.

کشورهایی مانند فرانسه، سوئد، دانمارک و آلمان شرایطی را فراهم کرده‌اند تا بدون دردسر زیاد و ریسک بالا، همراه تحصیلی داشته باشید. در برخی از کشورها مانند کانادا، آلمان و کشورهای حوزه اسکاندیناوی، همسر متقاضی اجازه کار تمام وقت را نیز خواهد داشت.

بهترین کشورها از لحاظ کاری برای مهاجران تحصیلی کدامند؟

بسیاری از افرادی که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر می‌کنند، قصدشان دریافت ویزای کاری در پایان تحصیل و سپس اقامت است. در این شرایط مهم است کشوری انتخاب کنید که شرایط کار در آن فراهم و از رشد اقتصادی بالایی برخوردار باشد.

کشورهایی مانند کانادا، انگلستان، امریکا، سوئیس، اتریش، آلمان، هلند، دانمارک، فنلاند و فرانسه از شرایط اقتصادی و شغلی بسیار خوبی برخوردار هستند.

بهترین کشورها از لحاظ اخذ اقامت و تابعیت برای مهاجران تحصیلی کدامند؟

شرایط اخذ اقامت دائم و تابعیت پس از اتمام دوره تحصیل در کشورهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. در این مورد کانادا یکی از بهترین کشورها است و می‌توانید پس از 3 سال اقامت کاری، اقامت دائم و پس از 5 سال تابعیت دریافت کنید.

از دیگر کشورها می‌توان به استرالیا، امریکا، نیوزلند و برخی کشورهای اروپایی اشاره کرد. در این کشورها متقاضی پس از 5 سال می‌تواند اقامت دائم اخذ کند. در برخی از کشورهایی که نام بردیم متقاضی بعد از 6 الی 7 سال و در بعضی دیگر بعد از 10 سال می‌تواند تابعیت دریافت کند.

لازم به ذکر است که کانادا، استرالیا، نیوزلند، امریکا و بسیاری از کشورهای حوزه شنگن، جزو معتبرترین کشورهای دنیا هستند و پس از دریافت اقامت دائم می‌توانید بدون دریافت ویزا به کشورهای مختلف سفر کنید. اگر اقامت دائم و تابعیت کل اروپا را اخذ کنید، براحتی می‌توانید در هر کدام از کشورهای حوزه اتحادیه اروپا اقامت داشته باشید.

 

شهرهای مهاجر پذیر

بهترین کشورها برای مهاجران تحصیلی از نظر شانس گرفتن ویزا کدامند؟

گلوگاه ورود به یک کشور برای ادامه تحصیل، کار یا سرمایه‌گذاری، دریافت ویزا است. ویزای هر کشوری به دو صورت Objective  و  Subjectiveارائه می‌شود.

کشورهایی که در آن‌ها ویزا به صورت Subjective ارائه می‌شود، پرونده متقاضی توسط افسر ویزا بررسی شده و در صورت تأیید توسط ایشان، متقاضی می‌تواند ویزای خود را دریافت کند.

کشورهایی که در آن‌ها ویزا به صورت Objective  ارائه می‌شود، معمولاً سیستم امتیازبندی دارند و در صورت کامل بودن مدارک و پرونده و همینطور اخذ حداقل امتیاز لازم برای دریافت ویزای تحصیلی، متقاضی می‌تواند ویزای خود را دریافت کند. در این مدل، افسر ویزا دخالتی در صدور ویزای شما نداشته و کلیه مراحل به صورت سیستمی پیش می‌رود.

سن و فاصله تحصیلی متقاضی در زمان اقدام برای ادامه تحصیل و دریافت ویزای تحصیلی مهم است چون برخی از کشورها مانند کانادا و انگلستان حساسیت خاصی روی این موضوع دارند اما کشورهایی مانند هلند، دانمارک و اتریش مشکلی با این موضوع ندارند.

در این مقاله تلاش کردیم تا به صورت مفصل و جامعی به بهترین کشورهایی بپردازیم که پذیرای مهاجرانی هستند که قصد آن‌ها ادامه تحصیل و سرمایه‌گذاری است. کشورهای مهم و پرقدرت کم نیستند، ما باید با توجه به داشته‌ها، نیازمان، هدفمان از مهاجرت و البته بودجه فعلی، بهترین کشور را انتخاب کنیم. قرار است زندگی جدیدی را شروع کنید پس در کلیه مراحل مهاجرت، بیشترین دقت و وسواس را به خرج دهید و کشوری را انتخاب کنید که بتواند آینده درخشانی برای شما ترسیم کند.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. یاسر
    2 بهمن 1399
    پاسخ

    سلام وقت بخیر- من ۲۹سالمه ، متاهل و دارای ۲فرزند. مدرکم کارشناس حسابداری علمی-کاربردی هست اما میخوام با مدرک دیپلم اقدام کنم- تخصصی هم ندارم در حد یک کارمند متوسط . به نظرتون ب کدوم کشور میتونم مهاجرت کنم ؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

    • صباپلن
      19 خرداد 1400
      پاسخ

      با سلام و درود
      برای کشور سوئد میتوانید اقدام کنید.
      با سپاس از شما

برای مشاوره رایگان کلیک کنید