لوگو صبا ویزا

اقامت خرید ملک ایتالیا (قوانین 2024)

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اقامت خرید ملک ایتالیا و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید. مشاوره رایگان
فهرست عناوین

اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک

از راه های متفاوتی که برای اقامت در ایتالیا وجود دارد میتوان به سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در ایتالیا اشاره کرد. برای خرید ملک در ایتالیا باید به این نکته اشاره کرد که ملک با توجه به منطقه و میزان سرمایه، قیمت های متفاوتی می تواند داشته باشد. حتی دانشجویان نیز می توانند با توجه به سرمایه مشخص خود ملک دانشجویی یا ملکی که برای افراد عادی ست، خریداری کنند.

شرایط خرید ملک در ایتالیا:

دولت ایتالیا این امکان را برای افراد خارجی فراهم کرده است که درصورت تمایل برای خرید ملک میتوانند با اخذ ویزا وارد خاک ایتالیا شده و چند ملک را بازدید و خرید نمایند. شرط این امر، اخذ ویزای سیاحتی ست. در این مورد متقاضی باید برای ویزای سیاحتی اقدام نماید. شرط گرفتن این ویزا داشتن دعوتنامه- نشان دهنده هدف متقاضی برای بازدید از املاک می باشد- بنگاه معاملات ملکی ست که مدیریت کار خرید ملک شما را انجام خواهد داد. عملیات فوق به شما اجازه می دهد تا یک ویزای ۹۰ روزه که برای مدت ۶ ماه معتبر است بدست آورید در حقیقت به این مجوز، یک مجوز تجاری اطلاق می گردد. زمانی که شما ملک مورد نظر خود در ایتالیا را یافتید و آنرا خریداری نمودید می‌توانید مجوز اقامت ایتالیا را بدست آورید همچنین شما می‌توانید ویزای توریستی شنگن را نیز تهیه نمایید. مدت اعتبار مجوز اقامت شما ۵ سال می باشد.

اگر متقاضی مهاجرت به ایتالیا از طریق خرید ملک در ایتالیا هستید می‌توانید با خرید ملک در ایتالیا به اهداف خود برسید همچنین می‌توانید با خرید ملک در ایتالیا به‌نوعی سرمایه‌گذاری نمایید. اگر متقاضی خرید ملک در ایتالیا هستید بهتر است بدانید که می‌توانید برای خرید ملک در ایتالیا وام خرید مسکن دریافت نمایید که برای این کار باید تا بتوانید برای اخذ وام اقدام نمایید.

احتیاط‌های لازم در خرید ملک در ایتالیا:

پیشینه ملک و اسناد آن در ادارات ثبت‌اسناد بررسی شوند

ملک نباید در رهن شخص یا اشخاص یا بانکی باشد

مجوزهای سلامت و بهداشت کنترل شوند

مجوزهای قابلیت سکونت ملک بررسی شوند

وضعیت مالیاتی ملک موشکافی شود

قرارداد فروش و انتقال ملک به‌دقت تنظیم شود

شرایط پرداخت به‌دقت بررسی شود

هویت مالک یا مالکین مشخص گردد و اگر شخصی به وکالت از مالک قصد فروش دارد باید هویت وی و حوزه اختیارات او نیز بررسی شود.

و …

نرخ اجاره ملک در ایتالیا:

افراد در ایتالیا می توانند به نحو متعددی مسکن مناسب را اجاره نمایند اما اجاره مسکن بستگی به میزان درآمد افراد و همچنین محل و منطقه ای که مسکن در آنجا واقع شده دارد اما برای زندگی در ایتالیا به حداقل مبلغ مشخصی برای خرید ملک یا اجاره آن نیاز می باشد. دانشجویان برای تهیه مسکن نگران نباشند زیرا میتوانند درصورت کم بودن سرمایه میتوانند به صورت گروهی مسکن خود را تهیه کنند.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 2 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید